اسماعیلی : مخبر گفت اگر به عرصه انتخابات بیایم چه کسی می‌خواهد کشور را اداره کند؟

«اصرار داشتم که مخبر به‌نمایندگی از دولت در انتخابات شرکت کند. مخبر گفت؛ نه! حضرت آقا این مسئولیت دولت گذار را به من دادند و من اگر بخواهم به عرصه انتخابات بیایم، در ادامه انجام وظایف رئیس‌جمهور شهید کوتاهی می‌شود، من هم بیایم چه‌کسی می‌خواهد کشور را اداره کند؟»

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ در گفتگویی اظهار کرد: بعد از شهادت رئیس‌جمهور، کارگروهی تشکیل شد و به این جمع‌بندی رسیدند که من به عنوان نفر اول از دولت کاندید انتخابات شوم. بر سر این مسأله مقاومت داشتم.
 
به گزارش تسنیم وی افزود: اصرار داشتم که مخبر به‌نمایندگی از دولت در انتخابات شرکت کند. مخبر گفت؛ نه! حضرت آقا این مسئولیت دولت گذار را به من دادند و من اگر بخواهم به عرصه انتخابات بیایم، در ادامه انجام وظایف رئیس‌جمهور شهید کوتاهی می‌شود، من هم بیایم چه‌کسی می‌خواهد کشور را اداره کند؟
 
شب آخر، پیش آقای مخبر رفتیم، جمع‌بندی این بود که من صبح بروم و ثبت‌نام کنم. دولت باید سخنگاهی می‌داشت، انتخابات است، رقبا شروع می‌کنند به نقد و حمله و… یک نفر باید حداقل برای دفاع حضور داشته باشد.
 
نامه اعضای دولت به شورای نگهبان برای اظهار وثاقت بود، من سابقه 4 سال وزارت را نداشتم، نامه نوشتند تا برای برخی از اعضای شورای نگهبان ایجاد حجیتی کند، قرار نبود چنین نامه‌ای رسانه‌ای شود. دستگاه‌های نظارتی و امنیتی باید بگویند که چه‌کسی این نامه را منتشر کرد؟
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر