ضبط گوشی‌ های رجیستر نشده در مترو؛ ماجرا چیست؟

شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ضمن تکذیب این خبر، به اطلاع شهروندان گرامی می‌رساند: کارکنان این شرکت هیچ اقدامی در خصوص بررسی و ضبط گوشی مسافران محترم انجام نداده و نخواهند داد.

پیرو انتشار برخی اخبار مبنی بر ضبط گوشی‌های آیفون رجیستر نشده در ایستگاه‌های مترو، شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه این خبر را تکذیب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پیرو انتشار برخی اخبار مبنی بر ضبط گوشی‌های آیفون رجیستر نشده در ایستگاه‌های مترو، شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ضمن تکذیب این خبر، به اطلاع شهروندان گرامی می‌رساند: کارکنان این شرکت هیچ اقدامی در خصوص بررسی گوشی مسافران محترم انجام نداده و نخواهند داد.

 این شایعه احتمالأ به دلیل برداشت نادرست از یکی از اقدامات پلیس مستقر در مترو برای شناسایی اموال مسروقه و برخورد با سارقان ایجاد شده است. در واقع، پلیس مترو با استعلام از سامانه همیاب در جستجوی اموال مسروقه است و اقدامی در خصوص گوشی‌های رجیستر نشده انجام نمی‌شود.

جهت شفاف‌سازی بیشتر در این خصوص، توضیحاتی از سوی پلیس ارائه خواهد شد.

در پایان شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه تصریح می‌کند که کارکنان این شرکت همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات مطلوب حمل‌ونقلی، رضایت شهروندان عزیز را جلب نمایند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر