چرا فعالان بخش خصوصی، صابر پرنیان را فرد اصلح برای تصدی وزارت صمت می دانند؟

صابر پرنیان با مدرک تحصیلی مرتبط و ۲۵ سال سابقه خدمت تخصصی در بین صنعت کاران و بخش خصوصی به "فرزند صنعت، معدن و تجارت ایران" ملقب است.

امین بنائی بابازاده نوشت: صابر پرنیان در دو استان مهم صنعتی و دارای معادن غنی مدیر کل صنعت معدن و تجارت بوده که واجد شرایط مرزی هستند؛ و اهمیت مباحث تجاری، واردات و صادرات بر حساسیت آن می‌افزاید.

در این بین چندین سال تصدی مدیر کلی شرکت شهرک های صنعتی در سه استان از جمله استان تهران از دیگر ویژگی این مدیر جوان و کارآمد محسوب می شود.
تسلط کامل و اشرافیت جامع به بخش‌های معدن کشور از خصوصیات برجسته مهندس پرنیان، مدیر نمونه در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در جشنواره ملی تولید کنندگان کشور است.

انجام کار کارشناسی و تیم کاری متخصص در عرصه معدن، صادرات و واردات، شهرک های صنعتی، اصناف، اتاق های بازرگانی، تنظیم بازار و زنجیره های تولید و استارتاپ های کارآفرینی دیگر دلیل دلگرمی و حمایت گروه ها و تشکل های تخصصی از این مدیر تحول گرا و ساختار شناس به شمار می رود. همچنین پرنیان سابقه همکاری موثر و اثربخش و نیز مقبولیت خاص در بین بخش خصوصی، تشکل‌های صنفی، معدنی و تجاری دارد.

شناخت جز به جز ساختار و سازمان های وزارت صمت و مراکز تابعه در کنار اعتقاد و باور عملی به سیاست‌ها و مباحث نظری رئیس جمهور منتخب و قرابت فکری و عملی نیز مسیر مدیریت مطلوب وی در این مسیر را هموار می سازد.

همچنین صابر پرنیان با مدرک تحصیلی مرتبط و 25 سال سابقه خدمت تخصصی در بین صنعت کاران و بخش خصوصی به "فرزند صنعت، معدن و تجارت ایران" ملقب است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر