کمک‌ های مالی به هریس از مرز ۲۰۰ میلیون دلار گذشت

کمپین کامالا هریس تنها در هفته اول اعلام آمادگی این نامزد ریاست‌جمهوری برای حضور در کورس رقابت، ۲۰۰ میلیون دلار کمک‌های مردمی دریافت کرده است

کمپین «کامالا هریس»، نامزد احتمالی حزب دموکرات آمریکا در حالی تنها در هفته اول 200 میلیون دلار کمک جمع‌آوری کرده است که 66 درصد از این میزان به ساعات اولیه پس از کناره‌گیری بایدن اختصاص دارد.
 
به گزارش فارس، کمپین کامالا هریس تنها در هفته اول اعلام آمادگی این نامزد ریاست‌جمهوری برای حضور در کورس رقابت، 200 میلیون دلار کمک‌های مردمی دریافت کرده است. 170 هزار نفر نیز برای کمک به او برای رسیدن به ریاست‌جمهوری، ثبت‌نام کرده‌اند. این در حالی است که پیش از این، بسیاری از حامیان مهم حزب دموکرات، کمک‌های خود به بایدن را تا زمان جایگزینی او با فردی جوان‌تر، متوقف کرده بودند.
 
طرفداران هریس با کمک‌های بسیار در همان ساعات اولیه پس از کناره‌گیری بایدن، حمایت خود از این نامزد را اعلام کرده‌اند. 66 درصد از کمک‌های مردمی در همان ساعات اولیه پس از کناره‌گیری بایدن به صندوق کمپین هریس واریز شده است.
 
کمپین هریس در روز گذشته توانست 1.5 میلیون دلار کمک در پیتزفیلد ماساچوست، جمع‌آوری کند. این در حالی است که پیش‌بینی می‌شد کمک‌ها به 400 هزار دلار برسد.
 
با وجود زمان کم باقی‌مانده تا انتخابات، نامزد احتمالی دموکرات توانسته است حمایت حامیان مالی و همچنین سیاستمداران دموکرات را جلب کند. وی در مقایسه با بایدن نیز در نظرسنجی‌ها از عملکرد بهتری برخوردار بوده است؛ اما همچنان ترامپ با فاصله خیلی کم، پیشتاز این رقابت است.
 
منابع مالی حزب دموکرات در حالی جهش قابل‌توجهی داشته است که پیش از این برخی رسانه‌های خبری از «کودتای داخلی» برای مجبور کردن بایدن به کناره‌گیری پرده برداشته و تأکید کرده بودند که دموکرات‌های ارشد به همراه حامیان مالی مهم دموکرات‌ها، بایدن را برای کناره‌گیری تحت‌فشار قرار داده‌اند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر