سئو چطور ترافیک ورودی سایت شما رو از گوگل بهبود میدهد؟

در میان انبوه سایت هایی که وجود دارد جایگاه سایت ما کجاست؟ برای اینکه بتوانیم سایت خود را در میان رتبه های برتر گوگل ببینیم باید چه اقداماتی را انجام دهیم؟

در میان انبوه سایت هایی که وجود دارد جایگاه سایت ما کجاست؟ برای اینکه بتوانیم سایت خود را در میان رتبه های برتر گوگل ببینیم باید چه اقداماتی را انجام دهیم؟ چه مدت طول می کشد تا سایت مورد نظر ما با کلمات کلیدی که انتظار داریم به جایگاه تاپی برسد؟ برای پاسخ به این سوالات در این مقاله کنار شما هستیم و قرار است با بررسی تحلیلی و نگاه کارشناسانه هر آنچه که درباره ی سئو لازم و ضروری است را برای شما شرح دهیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

سئو چیست و چه اهمیتی دارد؟

سئو در زبان لاتین با نام اختصاری SEO مخفف عبارت Search Engine Optimisation به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو رواج دارد. قبل از اینکه درباره ی سئو صحبتی کنیم لازم به ذکر است که بگوییم تاریخچه ی سئو به دهه ی 90 بر می گردد، زمانی که موتورهای جستجو برای اولین بار ظاهر شدند. آن زمان سئو اهمیتی مانند امروز نداشت ولی اکنون سئو یکی از استراتژی های بازاریابی ضروری و یک صنعت در حال رشد است. پس با مقدمه ی گفته شده می توانیم سئو را اینگونه تعریف کنیم: سئو عبارت از است از فرایند بهبود کیفیت و کمیت ترافیک وب سایت . سئو به جای ترافیک پولی و ترافیک مستقیم نتایج طبیعی و ارگانیک را هدف قرار می دهد. به زبان ساده می توان گفت سئو یعنی بهبود و افزایش دیده شدن شما در نگاه موتورهای جستجو ، که نتایج ارگانیک را به سمت وب سایت شما جذب و هدایت می کند. نتایج ارگانیک می تواند شامل تصویر، متن یا یک کلمه باشد. پس تمام اقداماتی که شما انجام می دهید تا موتورهای گوگل شما را به عنوان یک منبع معتبر و با کیفیت بشناسد، سئو نام دارد.

سئو در دیجیتال مارکتینگ اهمیت بسیار زیادی دارد. امروزه مردم تمام سوالات و محتواهای ذهنی خود را در گوگل جستجو می کنند . با تایپ اولین کلمه و سرچ آن صفحات نامحدودی در گوگل برای آن نشان داده می شود . معمولا این نتایج صفحه ی اول است که تعیین می کند مخاطب به سمت کدام صفحه خواهد رفت. هر چقدر کلمات سرچ شده با محتوای سایت شما مرتبط باشد و جو مورد نظر را داشته باشد در ابتدای صفحه ظاهر خواهد شد و احتمال انتخاب آن بالاتر خواهد رفت. اگر شما به عنوان صاحب یک سایت میل دارید تا سایت شما جز نتایج و رتبه بندی های برتر گوگل باشد پس حتما باید با اهمیت سئو آشنا شوید وآن را جز اولویت های مارکتینگ خود قرار دهید. پس نتیجه می گیریم فارغ از تبلیغات گران قیمت بی فایده که گاها نتایج عکس برای سایت ما خواهد داشت، سئو سایت یک روش کاملا تضمینی و حساب شده و اصولی برای افزایش ترافیک سایت است. حتی مقرون به صرفه ترین روش است. سئو به تنهایی شامل فاکتورهای مهمی است که در ادامه تک تک آنها را توضیح می دهیم.

بهینه سازی سایت

اهمیت خرید بک لینک در سئو

از مهم ترین فاکتورهای سئو می توان به لینک سازی اشاره کرد که از مهم ترین موارد تاثیرگزار در بهینه سازی جستجوی سایت است . بک لینک به لینک هایی گفته می شود که از وب سایت های دیگر به صفحه ی سایت شما هدایت می شوند و ترافیک مرتبط را به سایت شما سرازیر می کنند. بک لینک ها نقش بسیار مهمی در عملکرد سایت شما خواهند داشت و باعث بالا رفتن رتبه ی سایت شما می شوند. چند مورد از اهمیت خرید بک لینک در بهبود رتبه ی سایت عبارتند از :

افزایش اعتبار و اعتماد سایت: خرید بک لینک سبب افزایش اعتبار و اعتماد بخشی به سایت شما می شود هنگامی که وب سایت دیگری به یکی از صفحات شما پیوند می دهد، به عنوان یک "رای" اطمینان از اینکه صفحه شما منبع قابل اعتمادی از اطلاعات است عمل می کند و این اطمینان را برای موتور جستجوگر حاصل می کند که سایت شما از پیوندهای داخلی و خارجی باکیفیتی برخوردار است و قدرت جذب مخاطب بالایی دارد.

هدایت طبیعی ترافیک به سایت: لینک سازی یا همان بک لینک سبب هدایت جریان ترافیک به سمت سایت شما می شود . به این معنی که وقتی وب سایت ها به محتوای شما لینک می دهند، پیوند ها را در صفحاتی با موضوعات مشابه قرار می دهند و این سبب افزایش ورودی سایت شما می شود .

جدا از فواید و اهمیت خرید بک لینک به یاد داشته باشید که تمام بک لینک ها مفید نیستند و برخی از لینک ها سمی هستند. اگر شما بک لینک ها را از سایت هایی که دارای دامنه ی اعتماد و امتیاز پایین تری هستند خریداری کنید ، این پیام را به موتورهای گوگل منتقل می کنید که وب سایت شما هم ضعیف و دارای اعتبار پایینی است . بنابراین خرید لینک از سایت های معتبر بسیار مهم است .

استراتژی خوب سئو

 

اهمیت خرید رپورتاژ اگهی در سئو

یکی دیگر از مهم ترین شاخصه های تاثیرگذار بر سئو سایت خرید رپورتاژ اگهی است. رپورتاژ اگهی از مهم ترین گام ها در گرفتن بک لینک و بهبود سئو خارجی سایت است. رپورتاژ آگهی که نام دیگر آن رپورتاژ خبری است روشی نوین و نگارش روایتی از تبلیغات است که قالب آن متن است. رپورتاژ خبری با هدف اطلاع رسانی و کسب اطلاعات درباره ی یک موضوع نوشته می شود و هدف آن تبلیغ و خبر رسانی است. رپورتاژ آگهی توسط متخصصان محتوانویسی در سایت های پربازدید نوشته و منشتر می شود و سبب ارتباط با مخاطبان اینترنتی می شود . دقیقا تبلیغات به روش رپورتاژ اگهی مخاطبانی را هدف خود قرار داده است که در بستر اینترنت فعالیت دارند و این نکته ی سنجیده ی آن است. مزایای رپورتاژ اگهی عبارت است از:

قابل انتشار بودن در طیف وسیعی از دامنه ی رسانه های آنلاین و آفلاین

برند سازی و آگاهی از برند توسط دیده شدن در شبکه های اجتماعی وسیع که بازدید را چندین برابر می کند

مناسب برای تمامی کسب و کارها چه بزرگ باشد چه کوچک

کم هزینه بودن و مناسب بودن انتشار تبلغیات آگهی که می توانید پیام خود را به گوش مخاطبان هدف خود برسانید

چند نکته ی مهم در نوشتن رپورتاژ اگهی اول اینکه رعایت ساختار محتوا و اصول نگارشی از موارد بدیهی است، به یاد داشته باشید که رپورتاژ آگهی شما نباید کپی شده باشد . سعی کنید تیتر مناسب و جذاب بنویسید. از المان های تصویری مرتبط استفاده کنید. در داخل متن رپورتاژ اگهی حتما از کلمات کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید تا نتیجه بخشی بالایی داشته باشید.

خرید بک لینک طبیعی

 

اهمیت دریافت مشاوره در سئو

با افزایش درک اهمیت سئو در بستر دیجیتال مارکتینگ شاهد ظهور شرکتهایی در زمینه ی سئو هستیم که ادعای مشاوره ی سئو دارند و این نشانه ی خوبی است . اما آنچه مهم است ذکر این مطلب است که چگونه می توانیم به این افراد اعتماد کرده و از مشاوره های آنان استفاده کنیم . تیم مهندسی سئو راه به ادرس اینترنتی seorah.ir در کنار شماست تا ادعا کند که شما می توانید برای دریافت مشاوره ی سئو در هر زمینه ای می توانید به دانش و تخصص این تیم تکیه کرده و نتیجه ی اعتماد خود را دریافت کنید حال ببینیم سئوراه چگونه می خواهد در زمینه ی سئو به شما مشاوره دهد.

کارشناسان سئو راه ابتدا با بررسی و آنالیز سایت شما نقاط ضعیف و نقاط قوت سایت شما را انالیز کرده و با نگاهی کارشناسانه و تخصصی و جامع تمام آماره ها را یاداشت کرده و طیق نمودار علمی به شما گزارش خواهند داد و سپس تمام راه های سئو برای بهبود و پیشرفت سایت شما را نگارش کرده و هزینه های رسمی را برآورد می کنند و سپس گام های اصلی را شروع می کنند. به یاد داشته باشید که مشاوره در سئو سایت بسیار حائز اهمیت است و سئو فرایندی زمان بر است و هرگز ادعای افراد برای سئو کردن سایت در زمان کوتاه را باور نکنید که این روشها جز اسپم کردن سایت شما نتیجه ای نخواهد داشت. تیم مهندسی سئو راه به خود می بالد که توانسته است با دانش حرفه ای سئو در این زمینه ، نتایج قابل اندازه گیری مثبت را برای صاحبان سایت های کسب و کار به امغان آورد . باید بگوییم که نتایج سئو در طول زمان رشد می کنند، بنابراین هر چه زمان بیشتری بگذرد، نتایج بهتری خواهید دید. به طور کلی اکثر شرکت ها می گویند که 4-6 ماه طول می کشد تا نتایج را مشاهده کنند. منصفانه است که بگوییم یک شرکت سئوی خوب و حرفه ای باید بتواند حداقل ترافیکی را که احتمالاً وب سایت شما دریافت می کند، چند برابر کند.با دریافت مشاوره ی سئو می توانید با خیال راحت بر روی سایت خود سرمایه گزاری کنید و منتظر خروجی مثبت باشید پس به ما اعتماد کنید و نام سئوراه برای خود پررنگ کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان