دیپال اس۰۵ ؛ شاسی بلند جدید چینی در راه بازار (+عکس)

تصاویر کابین دیپال اس۰۵ محدود هستند اما می توان به حذف حداکثری دکمه های فیزیکی در کنسول جلو، نمایشگرهای دیجیتال، نمایشگر هداپ و سطح ۲ رانندگی خودران اشاره کرد.

عصر ایران-  دیپال از کراس اوور جدید اس05 برای بازار چین رونمایی کرد. این خودرو در تریم های افزاینده برد حرکتی و الکتریکی خالص ارائه می شود.

به عنوان یکی از برندهای فعال چانگان، دیپال تلاش کرده تا محصولی زیبا و باکیفیت را روانه بازار کند. در پروفایل دماغه یک طراحی مدرن را شاهد هستیم که پیرو سبک مینیمال است و اولویت بر حفظ یکپارچگی سطوح بوده است.

با توجه به تریم رینگ های آلومینیومی در اندازه های 18 و 20 اینچی ارائه می شوند. دستگیره های پاپ آپ، درب های بدون فریم، هدلایت باریک و... از جمله رویدادهای اثرگذار در طراحی بدنه دیپال اس05 هستند.

4 رنگ بدنه برای دیپال اس05 در نظر گرفته شده که شامل کدهای سفید، مشکی، آبی و خاکستری می شود.

در قسمت عقب از چراغ های یکپارچه خطی و لوگوی نورانی استفاده شده است. شیب کوپه سقف و ستون آخر و همچنین سانروف پانورامیک از دیگر موارد قابل اشاره هستند.

دیپال اس05 از منظر ابعاد برابر با 4620 میلیمتر در طول، 1900 میلیمتر در عرض، 1600 میلیمتر در ارتفاع و 2880 میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است.

تریم الکتریکی خالص از یک موتور 238 اسب بخاری استفاده می کند که انرژی آن از بسته باتری 56.12 کیلووات ساعت در کلاس لیتیم آهن فسفات تامین می شود. برد حرکتی خودرو نیز با وزن خالص 1720 کیلوگرم حدود 510 کیلومتر است.

تریم افزاینده برد حرکتی از انجین 1.5 لیتری 4 سیلندر 98 اسب بخاری به عنوان ژنراتور و یک موتور الکتریکی 218 اسب بخاری استفاده می کند. این پیشرانه با باتری 17.08 یا 27.28 با توجه به تریم عرضه می شود. برد حرکتی در حالت الکتریکی خالص به ترتیب 100 و 150 کیلومتر گزارش شده است. در حالت ترکیبی برد حرکتی از 1000 کیلومتر فراتر می رود. وزن خالص این تریم 1497 کیلوگرم است.

تصاویر کابین دیپال جدید محدود هستند اما می توان به حذف حداکثری دکمه های فیزیکی در کنسول جلو، نمایشگرهای دیجیتال، نمایشگر هداپ و سطح 2 رانندگی خودران اشاره کرد.

دیپال اس05

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان