فرانسه ادعاهای اسرائیل علیه ایران را تکذیب کرد

پیشتر، خبرگزاری فرانسه با نقل قول از یک منبع مطلع گزارش داد که اطلاعات شخصی ورزشکاران رژیم اسرائیل که در مسابقات المپیک در پاریس شرکت کرده‌اند، به سرقت رفته و در شبکه‌های اجتماعلی منتشر شده است.

دادستانی فرانسه اعلام کرده است که در تحقیقات درباره تهدیدهای ادعایی علیه ورزشکاران رژیم اسرائیل حاضر در رقابت‌های المپیک 2024 پاریس نشانه‌ای از نقش ایران و دیگر کشوهای خارجی یافت نشده است و تحقیقات در این باره ادامه دارد.
 
به گزارش ایسنا دادستانی فرانسه اعلام کرده است که در تحقیقات درباره تهدیدهای ادعایی علیه ورزشکاران رژیم اسرائیل که پیشتر، «یسرائیل کاتس» وزیر امور خارجه این رژیم مدعی نقش داشتن ایران در آن شده بود، هیچ نشانه‌ای از مداخله ایران یا کشورهای خارجی در ارسال نامه‌های تهدیدآمیز به این ورزشکاران یا لو دادن اطلاعات شخصی آن‌ها یافت نشده است.
 
خبرگزاری فرانسه با انتشار این مطلب گزارش داد که تحقیقات ادامه دارد و از سوی مرکز ملی مبارزه با نفرت‌پراکنی‌ در فضای مجازی فرانسه انجام می‌شود.
 
پیشتر، خبرگزاری فرانسه با نقل قول از یک منبع مطلع گزارش داد که اطلاعات شخصی ورزشکاران رژیم اسرائیل که در مسابقات المپیک در پاریس شرکت کرده‌اند، به سرقت رفته و در شبکه‌های اجتماعلی منتشر شده است.
 
طبق ادعای این منبع مطلع، نتایج آزمایش خون این ورزشکاران، اطلاعات هویتی و گذرواژه‌های آن‌ها برای دسترسی به سرویس‌های متعدد انتشار عمومی یافته است. اطلاعات دیگری نیز درباره این ورزشکاران، از جمله سابقه خدمت برخی از آن‌ها در ارتش رژیم اسرائیل افشا شده است.
 
دفتر مبارزه با جرایم سایبری فرانسه در حال کار بر روی حذف این اطلاعات افشا شده از فضای مجازی است.
 
 وزیر امور خارجه رژیم اسرائیل، روز پنجشنبه، در نامه‌ای که به رصد رویترز رسیده است در گفت‌وگو با همتای فرانسوی خود ادعا کرده است: «ما در حال حاضر ارزیابی‌هایی در مورد تهدید احتمالی توسط نمایندگان ایران و دیگر سازمان‌های تروریستی داریم که قصد دارند حملاتی علیه اعضای هیئت اسرائیلی و گردشگران اسرائیلی در طول المپیک انجام دهند.»
 
کاتس هیچ اطلاعاتی در رابطه با این تهدیدات خاص منتشر نکرده است.
 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان