بشار رسن به تراکتور نزدیک شد؛ هواداران پرسپولیس شوکه شدند

بشار رسن، هافبک محبوب سابق پرسپولیس، در آستانه پیوستن به تراکتور قرار دارد. این انتقال در حالی صورت می‌گیرد که هواداران پرسپولیس به شدت به این بازیکن علاقه‌مند هستند و جدایی او از این تیم برایشان بسیار سخت بود.

بازیکن محبوب و سابق تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه انتقال به تراکتور قرار دارد.

به گزارش ایرنا، بشار رسن نامی آشنا برای فوتبال دوستان ایرانی و اسمی محبوب برای هواداران پرسپولیس است. این بازیکن بعد از درخشش در تیم ملی فوتبال عراق و باشگاه نیروهوایی به جمع سرخ‌پوشان پایتخت پیوست و در 4 سال حضور در این تیم با انجام 104 بازی خاطرات خوب و شیرینی را برای قرمزها به ارمغان آورد.

رسن بعد از 4 سال حضور در پرسپولیس سرانجام در سال 2021 از این تیم جدا شد و راهی فوتبال قطر شد تا لباس تیم القطر را برتن کند. این بازیکن که به صورت قرضی در المرخیه قطر حضور داشت حالا مورد توجه باشگاه تراکتور تبریز قرار گرفته است. او در این فصل در 11 بازی برای تیم قطری به میدان رفته و موفق به زدن 3 گل و دادن 3 پاس گل شده است و پرشورها در تلاش هستند تا بعد از جذب علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی چهارمین بازیکن سابق سرخ‌پوشان پایتخت را نیز به تبریز بیاورند.

با پیگیری‌های خبرنگار ما مشخص شد تراکتور مذاکرات خوبی با این بازیکن عراقی داشته و اگر مشکلی رخ ندهد رسن به ایران باز خواهد گشت تا اینبار لباس تراکتور را برتن کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان