شکست سریع جودوکار نوجوان در المپیک؛ تیبا در ۵ ثانیه مغلوب شد

نرا تیبا، جوان‌ترین جودوکار المپیک ۲۰۲۴، در اولین تجربه المپیکی خود با شکست سریع روبرو شد. او در مقابل داریا بیلودید، مدال‌آور المپیک، تنها توانست ۵ ثانیه مقاومت کند.

 یکی از قابل توجه‌ترین اتفاقات المپیک 2024، روز دوشنبه در رشته جودو رخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، در روز سوم مسابقات المپیک 2024 پاریس، نرا تیبا، جودوکار 15 ساله از کشور کریباتی، در وزن 57 کیلوگرم به مصاف داریا بیلودید، جودوکار اوکراینی، رفت. این مسابقه در مرحله یک‌هشتم نهایی برگزار شد و تیبا، که جوان‌ترین شرکت‌کننده در این بازی‌ها بود، در مقابل بیلودید قرار گرفت.

شکست سریع جودوکار نوجوان در المپیک؛ تیبا در 5 ثانیه مغلوب شد

بیلودید، که مدال برنز المپیک 2020 توکیو را در کارنامه دارد، توانست در تنها 5 ثانیه با یک ایپون (ضربه کامل) تیبا را شکست دهد. این پیروزی سریع نشان‌دهنده تجربه و مهارت بالای بیلودید در مقابل حریف جوان و کم‌تجربه‌تر خود بود.

نرا تیبا با وجود شکست سریع، تجربه ارزشمندی از حضور در المپیک به دست آورد. او پیش از این نشان داده بود که آینده روشنی در پیش دارد و با استفاده از تجربه حضور در المپیک می‌تواند به موفقیت‌های بزرگی دست یابد. این مسابقه همچنین توجه بسیاری از رسانه‌ها و علاقه‌مندان به جودو را به خود جلب کرد و در فضای مجازی به این جودوکار نوجوان روحیه دادند و از او حمایت کردند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان