نگاهی به بهترین جملات کتاب یاد او

یکی از کتاب های بسیار معروف و پرطرفدار کتاب یاد او می باشد و دارای متن و جملات ناب با مفاهیم دلنشینی هستند که در این مقاله جملات کتاب یاد او را در اختیارتان خواهیم گذاشت.

نگاهی به بهترین جملات کتاب یاد او

کالین هوور نوبسنده کتاب یاد او می باشد که زاده ی 11 دسامبر 1979 است و رمان های ایشان در زمینه ادبیات بزرگسالان و جوانان می باشد که یکی از کتاب های پرطرفدار ایشان یاد او می باشد بنابراین، اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به مطالعه کتاب ها تمایل دارید می توانید تا پایان مطلب جملات کتاب یاد او همراه ما باشید.

جملات زیبا و دلنشین کتاب یاد او

کتاب های پرفروش و پرطرفدار کالین هوور عبارتند از : اگر حقیقت این باشد، ما تمامش می کنیم، اسیر سنوشت و یاد او می باشد که هر کدام چملات دلنشین و نابی دارند که در ادامه مطلب جملات کتاب یاد او را در اختیارتان گذاشته ایم تا بتوانید از بین ؛آن ها متن های نابی را انتخاب کنید و همچنین در شبکه های اجتماعی نیز از آن ها استفاده نمایید.

خلاصه کتاب یاد او

رمان یاد او، داستانی عاشقانه، دلخراش و در عین حال امیدوارکننده است که زندگی یک مادر جوان آشفته و مشتاق را روایت می‌کند. کنا روآن، پس از گذراندن پنج سال زندان بخاطر اشتباه غم انگیزی که در گذشته مرتکب شده بود، به شهری بازمی‌گردد که شروع همه‌چیز از آنجا بود، به امید اینکه دوباره با دختر چهار ساله‌اش دیدار کند. اما بازسازی پل‌هایی که کنا پشت سرش خراب کرده است تقریباً غیرممکن به‌نظر می‌رسد.

هر کسی که در زندگی دخترش حضور دارد تلاش می‌کند تا کنا و یاد او را از زندگی دخترش کنار بگذارد؛ مهم نیست که او چقدر برای اثبات خودش تلاش بکند! تنها کسی که در را به طور کامل به روی کنا نبسته، لجر وارد، صاحب بار محلی و یکی از معدود پیوندهای باقی‌مانده برای دخترش است. اما اگر کسی بفهمد که چگونه لجر به آرامی در حال تبدیل شدن به بخش مهمی از زندگی کنا است، هر دو ممکن است اعتماد افراد مهم زندگی‌شان را از دست بدهند! هر دو علیرغم فشاری که در اطرافشان وجود دارد با هم ارتباط برقرار می‌کنند و با افزایش عشق بین آنها، ریسک و خطرات ناشی از آن نیز افزایش می‌یابد. کنا باید راهی برای جبران اشتباهات گذشته خود بیابد تا آینده‌ای پر از امید بسازد.

جملات کتاب یاد او با مفاهیم ناب

متن ناب کتاب یاد او

شاید با اعمالم او را نکشته باشم، اما قطعاًبا بی‌عملی‌ام این کار را کردم.

******

هیچ آدم بدی این وسط وجود ندارد که بخواهم سرزنشش کنم. ما فقط آدم‌های غمگینی هستیم که تلاش می‌کنیم تا امروزمان را به فردا برسانیم

******

متن دلنشین کتاب یاد او

عجیب است که فکر می‌کنی کسی را می‌شناسی، اما بعد متوجه می‌شوی ابداًشناختی از او نداری

******

برای آدم‌هایی که رنج بیشتری دیده‌اند، شاید بخشیدن سخت‌تر باشد.

******

شاید واقعاًنوشتن چیزی است که مرا از خودم نجات می‌دهد.

******

متن کتاب یاد او با مفاهیم ناب

متنفرم که می‌دانم آن اشک‌ها چه طعمی دارند

******

معمولا وقتی کسی می‌میرد، مردم از او تعریف می‌کنند. گاهی او را تا حد قهرمان‌ها بالا می‌برند.

******

متن کتاب یاد او با مفاهیم دلنشین

گاهی برای آدمایی که دوست داریم کارهایی انجام می‌دیم که ممکنه خودمون دوست نداشته باشیم.

******

مهم نیست چقدر عاشق کسی هستی، باز هم می‌توانی کارهای نفرت‌انگیزی در حقش بکنی.

******

می‌پرسم: «آدم خوبیه؟» «پِلِی اِستیشن داره!» «ولی آدم خوبیه؟» «یه عالمه کارت پوکمون هم داره!» «آدم خوبی هست یا نه؟!» شانه بالا می‌اندازد. «نمی‌دونم. باید ازش بپرسم.»

******

جملات زیبا کتاب یاد او

کینه و عداوت بر روح آدمی سنگینی می‌کند، اما برای آدم‌هایی که رنج بیشتری دیده‌اند، شاید بخشیدن سخت‌تر باشد.

******

من که هستم که بخواهم چنین قضاوتی بکنم؟

******

هم ترسناک است و هم به آدم حس آزادی می‌دهد.

******

متن کتاب یاد او با مفاهیم ناب

متن معروف از کتاب یاد او

هرگز به ذهنم خطور نکرده بود که شاید کنا هم به اندازه ما از این ماجرا زجر کشیده باشد.

******

بعضی گناهان قابل بخشش‌اند، اما بعضی چنان دردناکند که خاطره‌شان حتی بعد از ده سال، هنوز می‌تواند آدم را خرد کند.

******

زمان شفابخش همه زخم‌هاست

******

متن کتاب یاد او اثر کالین هوور

مردم فکر می‌کنند زنانی که سابقه زندان دارند، باید شکل و شمایل خاصی داشته باشند. اینکه ما راه و روش زندگی‌مان طور دیگری است. اما ما هم مادر، همسر، دختر و انسان هستیم. فقط می‌خواهیم فرصتی دوباره در اختیارمان بگذارند.

******

می‌گویند آدم در دام عشق می‌افتد، اما فکرش را که می‌کنی، می‌بینی «افتادن» واژه غمگینی است. افتادن‌ها هیچ‌وقت خوب نیستند. به زمین می‌افتی، عقب می‌افتی، به حال مرگ می‌افتی. هرکه اولین بار گفته که در عشق افتاده؛ احتمالا از آن بیرون افتاده بوده است، وگرنه از واژه بهتری برای توصیف این حال خوش استفاده می‌کرد.

******

متن ناب کتاب یاد او

برای دیدن آدم‌ها و سر و صدا و همه چیزهایی که این مدت نداشته‌ام، مشتاق و دلتنگم. و آپارتمانم مرا یاد یک زندان کوچک می‌اندازد که تنهایی و سکوت در آن موج می‌زند.

******

تنها چیزی که مرا آرام می‌کند، این است که حس کنم هنوز کنترل زندگی و تصمیماتم در اختیار خودم است.

******

متن ناب کتاب یاد او

شما دوستان عزیز می توانید بر روی جملات کتاب پیر مرد و دریا و جملات کتاب قدرت سکوت با متن های دلنشین این کتاب آشنا شوید و در صورت تمایل در شبکه های اجتماعی نیز از آن ها استفاده نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر