کلاهبرداری با طعمه وام خانگی در پاکدشت

در اقدامی کلاهبردارانه، زنی با سوءاستفاده از نیاز مالی شهروندان، با وعده وام خانگی مبلغی بالغ بر ۵ میلیارد ریال را از آنان کلاهبرداری کرد که در نهایت توسط پلیس دستگیر شد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت از دستگیری عامل کلاهبرداری 5 میلیارد ریالی از شهروندان به بهانه قرعه کشی وام های خانگی، توسط پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس شرق استان تهران سرهنگ شهرام ولی خانی روز سه‌شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان به بهانه وام خانگی و متواری شدن فرد ثبت نام کننده، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پاکدشت افزود: ماموران پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی و فنی موفق به شناسائی فرد کلاهبردار که خانمی حدود 40 سال شده و پس از اخذ دستور قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ ولی خانی تصریح کرد: فرد کلاهبرداری با شیوه و شگرد قرعه کشی وام خانگی بیش از 5 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود که در تحقیقات فنی و پلیسی و در مواجهه با ادله و مستندات موجود به جرم خود اعتراف و پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه ایران با بیش از 450 هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا(ع) در جنوب شرق استان تهران واقع شده است

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر