نمایش قسمت دوم وسترن کوین کاستنر در جشنواره ونیز

قسمت دوم فیلم «افق: حماسه آمریکایی» به کارگردانی و بازی بازیگر برنده اسکار «کوین کاستنر»قرار است نخستین نمایش جهانی خود را در بخش خارج از مسابقه جشنواره ونیز تجربه کند.

قسمت دوم فیلم سینمایی و وسترن «افق‌: حماسه آمریکایی» در جشنواره فیلم ونیز رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، قسمت دوم فیلم «افق: حماسه آمریکایی» به کارگردانی و بازی بازیگر برنده اسکار «کوین کاستنر» باحضور بازیگران مکمل سرشناسی شامل سینا میلر، سم ورتینگتون، جنا مالون و دنی هیوستون نیز همراه است که قرار است نخستین نمایش جهانی خود را در بخش خارج از مسابقه جشنواره ونیز تجربه کند.

مجموعه فیلم چهار قسمتی و وسترن «افق» با تامین مالی شخصی کوین کاستنر از محل فروش یکی از خانه‌هایش ساخته می‌شود و او برای این پروژه تاکنون 38 میلیون دلار هزینه کرده است. قسمت اول این فیلم در ماه می در بخش خارج از مسابقه جشنواره کن رونمایی شده بود و حالا قسمت دوم در جشنواره ونیز نمایش نخست جهانی خود را خواهد داشت.

کوین کاستنر در این باره گفت: «رویای من همیشه این بود که قسمت دوم فیلمم را در جشنواره فیلم ونیز نشان دهم. من مدیون آلبرتو باربرا، مدیر جشنواره فیلم ونیز به دلیل شجاعت و رهبری او در تعهد به این سفر سینمایی هستم. با سپاس و هیجان به جشنواره فیلم ونیز بازگشتم. زنده باد فیلم‌ها و آنهایی که مایل به حمایت از آنها هستند».

هشتاد و یکمین دوره ونیز، به عنوان قدیمی‌ترین جشنواره سینمایی جهان از 28 اوت تا 7 سپتامبر (7 تا 17 شهریور) برگزار می‌شود و طبق اعلام پیشین، «بیتل‌جوس 2» ساخته تیم برتون، فیلم افتتاحیه جشنواره خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر