صدور پروانه ساخت برای ۱۰ فیلمنامه سینمایی ؛ فرحبخش، لطیفی و منوچهر هادی

شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی به تازگی با ۱۰ فیلمنامه موافقت کرده است که نام فیلمسازانی همچون منوچهر هادی، محمدحسین لطیفی و محمدحسین فرحبخش درمیان آن‌ها دیده می‌شود.

محمدحسین لطیفی، منوچهر هادی و محمدحسین فرحبخش برای ساخت فیلم، پروانه ساخت گرفتند.

به گزارش ایسنا، شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی به تازگی با 10 فیلمنامه موافقت کرده است که نام فیلمسازانی همچون منوچهر هادی، محمدحسین لطیفی و محمدحسین فرحبخش درمیان آن‌ها دیده می‌شود.

آخرین فیلم لطیفی «غریب» بوده که روایت بخشی از زندگی شهید بروجردی است. او برای ساخت دوازدهمین فیلم خود به نام «پنجره فولاد» پروانه ساخت گرفته که تهیه‌کنندگی آن را مهدی عظیمی میرآبادی برعهده خواهد داشت. نویسنده این فیلمنامه نیز هنگامه خاموشی سرابی است.

«داماد فراری» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدحسین فرحبخش و نویسندگی الهه سعادتی نیز دیگر فیلمنامه تازه مجوز گرفته است. فرحبخش در این سال‌ها بیشتر تهیه‌کنندگی کرده و سال 1395 فیلم «پا تو کفش من نکن» را کارگردانی کرده است.

منوچهر هادی هم قرار است به نویسندگی بابک کایدان و تهیه‌کنندگی مهدی محرابی «عنبر نسارا» (نام موقت) را بسازد. «حدود هشت صبح» آخرین فیلم هادی است که دو سال قبل ساخته شد.

علاوه بر این‌ها، فیلمنامه «انتخاب من» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی محمد عرب، «من ماندنی هستم» به تهیه‌کنندگی مجید استکی، کارگردانی و نویسندگی بهروز باقری سجزی و «کیک قهوه» به تهیه‌کنندگی مجتبی متولی، کارگردانی حسینعلی میری رامشه و نویسندگی مهدی علیمیرزایی نیز پروانه ساخت گرفته‌اند.

«هر چی تو بگی!؟» هم به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی مرتضی آتش زمزم نیز در حالی پروانه ساخت گرفته که آخرین فیلم آتش‌زمزم با نام «دروغ‌های زیبا» هنوز اکران نشده است.  

همچنین «آریو هوش مصنوعی» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی فرزاد اژدری، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را گرفته است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر