نادال و آلکاراس؛ از رویای طلا تا حذف تلخ؛ شکست مقابل آمریکا

رافائل نادال و کارلوس آلکاراس که با امید کسب مدال طلا به المپیک آمده بودند، در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل تیم آمریکا مغلوب شدند. این شکست تلخ، به رویای طلایی این دو ستاره اسپانیایی پایان داد.

رافائل نادال و کارلوس آلکاراس، نماینده‌های اسپانیا در تنیس دوبل المپیک، با قبول شکست برابر آستین کرایچک و راجیو رام از آمریکا، از دور مسابقات کنار رفتند.

به گزارش "ورزش سه"، رافائل نادال و کارلوس آلکاراس در مرحله یک‌چهارم نهایی تنیس دوبل مردان در المپیک پاریس با نتایج 6-2 و 6-4 به تیم آمریکایی آستین کرایچک و راجیو رام باختند و از رقابت‌ها حذف شدند. این شکست برای تیم اسپانیایی که به‌عنوان یکی از مدعیان اصلی شناخته می‌شد، ناامیدکننده بود.

نادال و آلکاراس که در این دوره از مسابقات به‌عنوان یک تیم دوبل جدید شرکت کرده بودند، در مراحل قبلی عملکرد خوبی داشتند و به مرحله یک‌چهارم نهایی رسیده بودند. اما در این مرحله، تیم آمریکایی با بازی قوی و هماهنگ خود توانستند بر تیم اسپانیایی غلبه کنند و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنند.

این شکست برای نادال و آلکاراس که هر دو از بازیکنان برجسته تنیس جهان هستند، یک تجربه تلخ بود. نادال با 22 عنوان گرند اسلم و آلکاراس با 4 عنوان، هر دو از بازیکنان مطرح و محبوب تنیس جهان هستند و انتظار می‌رفت که در این دوره از مسابقات المپیک نیز موفقیت‌های بیشتری کسب کنند.

با اینکه نادال و آلکاراس لحظات نسبتاً خوبی را در این بازی رقم زدند و جو زمین هم به نفع آنها بود، اما تیم آمریکایی با هماهنگی عالی و بی‌نقص توانست در دو ست کار این دو تنیسور اسپانیایی در المپیک را به پایان برساند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر