تصادفات جاده‌ ای سالیانه باعث ۶۰ هزار معلولیت می‌شود

در حال حاضر ۱۹ هزار پرسنل در این سازمان مشغول خدمت‌رسانی به جامعه هدف هستند. در حال حاضر ۸ میلیون نفر تحت پوشش این نهاد هستند، برخی از خدمات از دوران بارداری تا دوران سالمندی به این افراد ارائه می‌شود.

رئیس‌ سازمان بهزیستی گفت: متأسفانه سالانه بر اثر 300 هزار از تصادفات جاده‌ای 60 هزار معلول به جامعه بهزیستی کشور اضافه می‌شود.
 
به گزارش تسنیم، علی‌محمد قادری پیش از ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در حال حاضر 19 هزار پرسنل در این سازمان مشغول خدمت‌رسانی به جامعه هدف هستند. در حال حاضر 8 میلیون نفر تحت پوشش این نهاد هستند، برخی از خدمات از دوران بارداری تا دوران سالمندی به این افراد ارائه می‌شود.
 
وی به خدمات دولت سیزدهم و رئیس جمهور شهید اشاره و بیان کرد: اعتبار معلولان و افراد محروم در این دولت 240 درصد افزایش داشته که بی‌سابقه بوده است. در حال حاضر برای تحویل ویلچیر به محرومان پشت نوبت نداریم. برای نخستین بار طی چند روز آینده در سه استان خراسان رضوی، شمالی و جنوبی ویلچر برقی توزیع می‌شود.
 
رئیس سازمان بهزیستی همچنین از برگزاری آزمون ویژه معلولین به منظور استخدام معلولان در ادارات و ارگان‌ها برای نخستین بار خبر داد و افزود: در این آزمون 13 هزار تن از افراد معلول در سراسر کشور شرکت کردند که 4 هزار و 300 نفر در بیش از 50 دستگاه اجرایی جذب شدند.
 
وی از اهدای 500 میلیون تومان به منظور کمک به افراد نیازمند، توسط دفتر نماینده ولی فقیه در استان خبر داد و افزود: برای من حضور در خراسان جنوبی یک فرصت استثنایی است. ما «نداریم و نمی‌شود» را از گفتمان کاری خود حذف کردیم، در برخی از مناطق به ویژه مناطق محروم به جای اینکه مردم به سمت ما بیایند، بهزیستی و خدمتگزاران به سمت مردم رفتند. 
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان