ال‌کلاسیکو در آستانه لغو؛ خطر طوفان بر سر کلاسیکو سایه انداخته است

بازی حساس ال‌کلاسیکو بین رئال مادرید و بارسلونا که قرار است در نیوجرسی برگزار شود، به دلیل هشدارهای هواشناسی مبنی بر وقوع رعد و برق و باران شدید در خطر لغو قرار گرفته است.

بازی ال‌کلاسیکو بین رئال مادرید و بارسلونا که قرار است بامداد فردا در ورزشگاه مت‌لایف در نیوجرسی برگزار شود، به دلیل هشدارهای هواشناسی در خطر لغو قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، هشدارهایی مبنی بر وقوع رعد و برق و باران‌های شدید در نیوجرسی صادر شده است که ممکن است این بازی را تحت تأثیر قرار دهد. وضعیت آب و هوا به دقت نظارت خواهد شد و در صورت وقوع طوفان، تدابیر خاصی برای اطمینان از ایمنی بازیکنان و هواداران اتخاذ شده است.

شهروندان نیویورک و نیوجرسی از طریق تلفن‌های همراه خود هشدارهایی درباره رعد و برق دریافت کرده‌اند و احتمال بارش باران بسیار زیاد است. دیروز نیز بازی‌ای که در ورزشگاه مت‌لایف برگزار می‌شد، به دلیل شرایط مشابهی از رعد و برق و باران شدید لغو شد.

ال‌کلاسیکو در آستانه لغو؛ خطر طوفان بر سر کلاسیکو سایه انداخته است

سازمان‌دهندگان این تورنمنت پیش‌فصل و نمایندگان رئال مادرید و بارسلونا، جلسه‌ای در ساعت 13:30 به وقت محلی برگزار کردند تا در مورد لباس‌ها، تغییرات و رویه‌های لازم در صورت وقوع رعد و برق و باران شدید بحث کنند. نتیجه این جلسه این بود که اگر رعد و برق در شعاع 8 مایلی ورزشگاه رخ دهد، بازی باید فوراً متوقف شود و تیم‌ها و تماشاگران به مکان‌های امن منتقل شوند. بازی تنها در صورتی از سر گرفته خواهد شد که پس از 30 دقیقه، هیچ رعد و برقی در منطقه مذکور رخ ندهد. همچنین، اگر دما از 28 درجه سانتی‌گراد بالاتر رود، وقفه‌هایی در بازی برای حفاظت از سلامت بازیکنان اجرا خواهد شد.

در حال حاضر همه امیدوارند که شرایط آب و هوایی بهبود یابد و 83 هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه مت‌لایف بتوانند از این بازی دوستانه پیش‌فصل لذت ببرند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان