فیلم‌های جدید اکران‌ سینما ؛ از ملاقات با جادوگر تا قیف و ...

در سیزدهمین جلسه شورای صنفی نمایش که امروز، یکشنبه ۱۴مردادماه در خانه سینما برگزار شد، نام دو فیلم جدید برای اکران از چهارشنبه همین هفته و قرارداد اکران چند فیلم دیگر ثبت شد.

قرارداد سرگروهی 6 فیلم جدید برای اکران در سینماها ثبت شد.

به گزارش ایسنا، در سیزدهمین جلسه شورای صنفی نمایش که امروز، یکشنبه 14مردادماه در خانه سینما برگزار شد، نام دو فیلم جدید برای اکران از چهارشنبه همین هفته و قرارداد اکران چند فیلم دیگر ثبت شد.

براین اساس فیلم‌های «ملاقات با جادوگر» و «درآغوش درخت» از چهارشنبه 17 مرداد در سینماهای سراسر کشور روی پرده خواهند رفت.

«ملاقات با جادوگر» به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه کنندگی حمید اعتباریان در یکی دو سال گذشته چند بار در نوبت اکران قرار گرفت که به دلایل مختلف به نمایش درنیامد و بالاخره قرار است از این هفته طلسم اکران آن بشکند.

فیلم نامه این فیلم کمدی را امیر مهدی ژوله نوشته است.

در فیلم «ملاقات با جادوگر» مانی حقیقی، امیر مهدی ژوله،نسیم ادبی، علیرضا خمسه و.... به ایفای نقش می پردازند.

«در آغوش درخت» نیز در جشنواره فجر دو سال قبل رونمایی شده بود که از این هفته به نمایش درمی‌آید.

این فیلم به کارگردانی بابک خواجه پاشا است که روایت یک خانواده است که پدر و مادر در آستانه جدایی هستن و نقش مادر را مارال بنی آدم بازی می کند.

فیلم‌های جدید اکران‌ سینما ؛ از «ملاقات با جادوگر» تا «قیف» و ...

علاوه بر این‌ها، در جلسه امروز شورای صنفی نمایش، قرارداد سرگروهی «نفرین آرتا»، «مفت بر»، «قیف»، ‌ «شه سوار»، «شهر گربه ها» و «سفر پرماجرا» ثبت شده است.

فیلم سینمایی «نفرین آرتا» به کارگردانی مجید کریمی و تهیه کنندگی سید جلال چاوشیان ساخته شده که توسط دفتر پخش «گویا فیلم» به سرگروهی پردیس ایران‌مال اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «مفت بر» به کارگردانی عادل تبریزی و تهیه‌کنندگی حسین فرحبخش نیز به سرگروهی پردیس آزادی اکران خواهد شد که پخش این فیلم بر عهده تهیه‌کننده است. همچنین تازه‌ترین فیلم سینمایی «قیف» به کارگردانی محسن امیریوسفی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان آماده اکران شده که با پخش «خانه فیلم» به سرگروهی پردیس چارسو روانه سینماها خواهد شد.

فیلم کمدی «شه سوار» به کارگردانی و تهیه کنندگی حسین نمازی نیز که سال گذشته در جشنواره فجر رونمایی شد توسط دفتر پخش «شهرفرنگ» به سرگروهی پردیس ملت اکران خواهد شد.

فیلم سینمایی «شهر گربه‌ها 2» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سیدجواد هاشمی نیز در حوزه سینمای کودک و نوجوان است که «خانه فیلم» آن را به سرگروهی پردیس کورش اکران خواهد کرد.

فیلم سینمایی «سفر پرماجرا» به کارگردانی و تهیه کنندگی حجت سیفی با پخش «رسانه فیلمسازان مولود» نیز دیگر فیلمی است که اعلام شده به سرگروهی پردیس چارسو اکران می‌شود.

در گزارش جلسه شورای صنفی نمایش آمده است که در ادامه روند یکسان سازی قراردادها، پس از برگزاری جلسات متعدد، با صورتحساب یکسان پیشنهاد شده انجمن سینماداران و کانون پخش‌کنندگان موافقت و بنا شد از این پس سینماداران بر اساس صورتحساب مذکور تسویه مالی با پخش‌کنندگان را انجام دهند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان