یک مرد در المپیک زن شد، اما ایمان خلیف متهم به ترنس بودن!

در حالی که یک ورزشکار مرد آمریکایی بدون هیچ مشکلی در مسابقات زنان المپیک شرکت می‌کند، ایمان خلیف، بوکسور زن الجزایری، به دلیل اتهامات واهی ترنس بودن مورد حمله قرار می‌گیرد.

سیاست دوگانه غرب در اتهام ترنس بودن به بوکسور زن الجزایری با چشم پوشی از حضور ورزشکار مرد آمریکایی در بخش مسابقات زنان المپیک برملا شد.

به گزارش فارس؛ «یک مرد آمریکایی در المپیک زن شده ولی هیچکس صدایش درنمی‌آید»، این گزارش امروز (دوشنبه) شبکه آر تی عربی از رفتار دوگانه رسانه‌های غرب در زمینه متهم کردن بوکسور زن الجزایری به ترنس بودن است.

یک مرد در المپیک زن شد، اما ایمان خلیف متهم به ترنس بودن!

حملات سیستماتیک غربی‌ها به ایمان خلیف دختر مسلمان الجزائری در المپیک پاریس به قدری زیاد بود که به «موضوع اول این تورنمنت و به ترند یک فضای مجازی» تبدیل شد.

رسانه‌های غرب بعد از شکست بوکسور زن ایتالیایی مقابل ایمان خلیف، ورزشکار الجزایری هجمه‌های خود را علیه این زن مسلمان با اتهام ترنس بودن آغاز کردند.

موج حملات به این ورزشکار زن الجزایری آنقدر زیاد شد تا کمیته بین المللی المپیک و رئیس این سازمان از ایمان خلیف حمایت کردند و این اتهام را نادرست دانست.

یک مرد در المپیک زن شد، اما ایمان خلیف متهم به ترنس بودن!

ایمان خلیف در مسابقه بعدی رقیب مجارستانی خود را کنار زد تا به نیمه نهایی المپیک پاریس برسد و با چشمان گریان از ظلمی که به او شده صحبت کرد.

شبکه آر تی می‌نویسد که «سیاست دوگانه غرب» وقتی برای همه نمایان شد که «نیکی هیلتر» ورزشکار مرد تغییر جنسیت داده به زن در مسابقات دوی 1500 متر زنان در المپیک پاریس شرکت کرد.

بر اساس گزارش این رسانه عربی، ایمان خلیف که یک دختر متولد شده و به عنوان یک زن همیشه زندگی کرده و به مراتب بالای ورزشی رسیده از سوی ارگان‌های غربی متهم به ترنس بودن شد ولی در قبال ورزشکار مرد آمریکایی سکوت کردند.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان