افشاگری از روابط غیراخلاقی بیل گیتس ؛ تنها ماندن با کارآموزان جوان ممنوع

روزنامه نگار نیویورک تایمز فاش ساخته است که مایکروسافت تنها ماندن کارآموزان جوان با بیل گیتس را ممنوع کرده بود.

به گزارش اطلاعات آنلاین، «آنوپریتا داس» در کتاب تازه «میلیاردر، نرد، نجات دهنده، پادشاه: بیل گیتس و تلاش‌هایش برای شکل دادن به دنیای ما» ادعا کرده است که ازدواج گیتس سرانجام در سال 2019 زمانی که ارتباط او با جفری اپستین آشکار شد به نقطه شکست خود رسید.

وی جزییات روابط صمیمانه این ملیاردر را با زنان فاش ساخته و می‌نویسد خیانت بیل گیتس به ملیندا باعث جوشیدن طولانی مدت وی شد. به همین دلیل ملیندا تقویم کاری بیل گیتس را تغییر داد و اجازه نداد وی با کارآموزان جوان در دفترش تنها ملاقات کند.

نویسنده ادامه می دهد که: بیل گیتس بارها به همسرش خیانت کرد و با زنان جوان مانند بچه‌ای در شیرینی فروشی رفتار می‌کرد و به همین خاطر ملیندا کاری کرد از تنها ماندن با بیل گیتس منع شدند.

پس از افشای ارتباط بیل با اپستین در سال 2019 - که بیل ادعا می‌کند صرفاً به دلایل بشردوستانه بوده است - طبق گزارش‌ها، ملیندا شروع به مشاوره با وکلا در مورد تقسیم 150 میلیارد دلاری ثروتشان کرد. او در سال 2021 رسماً درخواست طلاق داد و 27 سال ازدواج  و سه فرزند خود را "به طور جبران ناپذیری شکست" خواند.

آنها قبلا توافقنامه جدایی را امضا کرده بودند که توزیع دارایی‌هایشان را پوشش می‌داد که باعث شد ملیندا بیش از 6 میلیارد دلار به دست بیاورد. ملیندا و بیل در سال 1987 در مایکروسافت ملاقات کردند، زمانی که ملیندا مدیر محصول بود و بیل از نظر فنی رئیس او بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان