طرز تهیه قرابیه اسفناج خوشمزه با طعم عالی

شما علاقه مندان به دنیای آشپزی می توانید با طرز تهیه قرابیه اسفناج که یک قرابیه ویژه و متنوع است، آشنا شوید. این غذا برای پذیرایی در مهمانی ها نیز گزینه مناسبی است.

طرز تهیه قرابیه اسفناج خوشمزه با طعم عالی

ما به شما در بخش آشپزی مجله آرگا آموزش انواع شیرینی و کیک را خواهیم داد. شما می‌ توانید با طرز تهیه قرابیه اسفناج که یک شیرینی ساده و در عین حال خوشمزه است آشنا شوید.

برای داشتن آموزش انواع شیرینی‌ های خانگی می‌ توانید در این قسمت همراه ما باشید. طرز تهیه قرابیه کشمش و قرابیه عسلی با طعم های متنوع را در این بخش مطالعه می کنید.

طرز تهیه قرابیه اسفناج

مواد اولیه:

  • تخم مرغ: 2 عدد
  • بکینگ پودر: 1 قاشق غذاخوری
  • شکر: 1 پیمانه
  • روغن مایع: 1 سوم پیمانه
  • وانیل: نوک قاشق چای خوری
  • نشاسته ذرت و گندم: 2 قاشق غذاخوری
  • برگ اسفناج: 15 عدد
  • پودر قند: 1 سوم پیمانه
  • آرد: 3 پیمانه
  • آب لیمو تازه: 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه قرابیه اسفناج:

برای اینکه طعم عالی از این قرابیه را بچشید در این بخش همراه ما باشید و با دستور آن همراه شوید. ابتدا اسفناج‌ ها را پاک کرده به خوبی بشورید و بعد از اینکه آب اضافی آن کشیده شد، اسفناج‌ ها را باید پوره کنید.

مقداری اسفناج را با کمی روغن درون میکسر ریخته تا پوره آن به دست آید. برای اینکه شیرینی شما بهتر باشد، بهتر است تا از یک پیمانه یکسان برای اندازه‌گیری مواد خود استفاده کنید.

رسپی قرابیه اسفناج

در مرحله بعدی نوبت به هم زدن تخم مرغ‌ ها می‌ رسد. تخم مرغ‌ ها را درون ظرفی بشکنید، مقداری وانیل به آن اضافه کنید با استفاده از همزن دستی مواد را ترکیب کرده تا تخم مرغ‌ ها از حالت لختگی خارج شده و کمی پف کند. مقدار آب لیموی تازه و بکینگ پودر پوره اسفناج نشاسته را به مواد اضافه کرده و ترکیب کنید.

در این مرحله از طرز تهیه قرابیه اسفناج حالا نوبت به آماده سازی خمیر شیرینی می‌ رسد. در این مرحله باید آرد را در چند قسمت به مواد تخم مرغ اضافه کرده و با لیسک به آرامی هم بزنیم. بعد از اینکه مواد شما یکدست شد باید روی آن یک سلفون قرار داده و کنار بگذارید تا حجم آن دو برابر شود.

خمیر قرابیه اسفناج

شما در ادامه برای پخت شیرینی می‌ توانید از فر استفاده کنید. فر را در دمای 180 درجه سانتیگراد قرار داده تا گرم شود. بعد از اینکه خمیر استراحت کرد باید از آن به مقدار یک گردو برداشته و درون پودر قند بغلطانید و در نهایت در سینی فر بگذارید. شما می‌ توانید این شیرینی را به شیوه‌ های مختلفی قالب بزنید. شیرینی را درون فر قرار داده و بعد از 20 دقیقه آن را از فر خارج کنید.

روی این شیرینی را می‌ توانید با مواد دلخواه دیزاین کرده این شیرینی ویژه گزینه مناسبی برای پذیرایی در مهمانی‌ های شما خواهد بود و با رنگ طبیعی سبزیجات تهیه می‌ شود. شما می‌ توانید انواعی از خرابی سبزیجات مانند: هویج، لبو و توت فرنگی را تهیه کنید. این قرابی ویژه خوشمزه و متنوع بوده و یک شیرینی محلی ویژه می‌ باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان