کامالا هریس همه را غافلگیر می‌کند

کامالا هریس تبدیل به یک ستاره شده و ترامپ یک فرد دیوانه به نظر می‌رسد که ادعا می‌کند نمی‌دانسته هریس سیاه پوست است زبانی گستاخانه و زشت که ترامپ همیشه به کار برده است.

گیل کالینز؛ از مشهورترین و پرسابقه‌ترین روزنامه نگاران امریکایی در روزنامه نیویورک تایمز بوده و 78 ساله است. او که در سال 1995 به عنوان عضو هیئت تحریریه به نیویورک تایمز پیوست از سال 2001 تا 2005 میلادی سردبیر بخش تحریریه آن روزنامه بود و اولین زنی بود که به این مقام رسید. او دیدگاهی لیبرال دارد و از این منظر به مسائل می‌پردازد. دونالد ترامپ پیش‌تر به کالینز توهین کرده بود و گفته بود او چهره‌ای شبیه یک سگ را دارد.
 
به گزارش فرارو به نقل از نیویورک تایمز، باید اعتراف کرد که "کامالا هریس" آغازی بسیار قوی از ان چه انتظار می‌رفت داشته است. او صاحب صلاحیت و توانمند برای فرماندهی به نظر می‌رسد و با رای دهندگان ارتباط برقرار می‌کند همه چیز‌هایی که در زمان نامزدی پنج سال پیش برای انتخابات ریاست جمهوری فاقد آن بود.
 
وضعیت جالبی ایجاد شده است. روزی که "دونالد ترامپ" نامزد جمهوری خواهان هدف سوء قصد نافرجام قرار گرفت زمانی که بایدن هنوز در رقابت انتخاباتی حضور داشت من مطمئن بودم که جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری پیروز خواهند شد. این صرفا مربوط به سه هفته پیش بود. اکنون همه چیز کاملا تغییر کرده است. هریس تبدیل به یک ستاره شده و ترامپ یک فرد دیوانه به نظر می‌رسد که ادعا می‌کند نمی‌دانسته هریس سیاه پوست است زبانی گستاخانه و زشت که ترامپ همیشه به کار برده است.
 
به جی دی ونس معاون ترامپ نگاه گنیم که علیه فاقد فرزند بودن کامالا هریس سخن گفت یک اظهارنظر افتضاح و توهین آمیز. اشتباه نکنید کاهش نرخ زاد و ولد یک موضوع سیاسی است به ویژه اگر همانند او قصد داشته باشید موضوع مقابله با مهاجرت را در دستور کار قرار دهید. پرسش بزرگتر آن است که آیا کاهش تولد نشان دهنده یک تغییر فرهنگی واقعی در مورد نگرش در مورد والدین است یا عمدتا تابعی از هزینه‌های بالای تربیت فرزند است.
 
این نکته‌ای است که ونس تلاش می‌کند به آن اشاره کند، اما تصور این که او تحلیل معقولی درباره هر چیزی داشته باشد برای من دشوار است. ونس هنگامی که در سنا بود گفته بود کودکان باید بتوانند رای دهند، اما والدین شان باید آرای آنان را کنترل کنند مانند محدودیت‌های دوره زمانی برای قضات! این طوفان فکری دیگری است که از نظر سیاسی راه به جایی نمی‌برد و به اصل یک نفر یک رای که ​​اساس هر دموکراسی است توهین می‌کند.
 
من فکر می‌کنم کاهش نرخ زاد و ولد کشور ما یک مشکل جدی اجتماعی و اقتصادی است  اقتصاد‌های پویا از نیرو‌های کاری جوان و پر انرژی بهره می‌برند و استدلال ونس باید به عنوان دعوتی برای بحث‌های متفکرانه در حوزه سیاستگذاری در نظر گرفته شود نه هیستری‌ای درباره آینده‌ای مشابه داستان "سرگذشت ندیمه".
 
 برخی از این بحث‌ها باید در مورد بخشش وام دانشجویی و حمایت دولت از برنامه‌های مراقبت از کودکان برای خانواده‌های کم درآمد و متوسط ​​باشد. هم چنین، بحث‌ها باید درباره افزایش هزینه‌های زندگی باشد به خصوص زمانی که صحبت از خرید یا حتی اجاره خانه‌ای بزرگ برای یک خانواده مطرح است.
 
آمریکا از مدت‌ها پیش دچار افول جمعیتی، اقتصادی، اجتماعی و فکری شده است. نکته کلیدی آن است که در‌ها را به روی مهاجرت قانونی باز کنیم تا بتوان در‌ها را به روی مهاجرت غیرقانونی بسته و آن کار را بتوان به گونه‌ای انجام داد که قادر به حفظ اجماعی سیاسی باشیم.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان