هوندا اس۷ محصول مشترک با دانگ فنگ در راه بازار (+عکس)

در جدیدترین اطلاعات ارائه شده، کراس اوور هوندا اس۷ یک الکتریکی خالص  با برد ۶۲۰ کیلومتر و باتری از کمپانی CATL چین به ظرفیت ۸۹.۸ کیلووات ساعت در کلاس ترنری لیتیم است.

عصر ایران-  هوندا از 2 محصول جدید خود که در مرحله ورود به خط تولید انبوه هستند در چین خبر داد. خودروی اس7 در همکاری با دانگ فنگ و خودرو پی7 طی همکاری با گاک تولید خواهد شد.

در جدیدترین اطلاعات ارائه شده، کراس اوور اس7 یک الکتریکی خالص  با برد 620 کیلومتر و باتری از کمپانی CATL چین به ظرفیت 89.8 کیلووات ساعت در کلاس ترنری لیتیم است.

این خودرو مجهز به دو موتور الکتریکی و سامانه تمام چرخ محرک الکتریکی است. بیشینه توان موتور مرتبط با محور جلو 204 اسب بخار و موتور عقب 272 اسب بخار است. بیشینه سرعت هوندا اس7 برابر با 180 کیلومتر برساعت اعلام شده است.

هوندا اس7 از منظر ابعاد برابر با 4750 میلیمتر در طول، 1930 میلیمتر در عرض، 1625 میلیمتر در ارتفاع و 2930 میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است. وزن این خودرو 2305 کیلوگرم است و برای آن از رینگ های  آلومینیومی 21 اینچی استفاده شده است.

متاسفانه هنوز تصاویر رسمی از فضای داخل کابین هوندا اس7 منتشر نشده است. اما با توجه به تصاویر ثبت شده در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن که مدتی قبل برگزار شد می توان برای نسخه تولید انبوه اس7 نیز شرایط مشابهی با نمونه نمایشگاه انتظار داشت.

پیش بینی می شود برچسب قیمت هوندا اس7 در تریم پایه حدود 28 هزار دلار باشد. بدین ترتیب هوندا اس7 برای رقابت با تسلا مدل وای و نیو ئی اس6 وارد میدان خواهد شد.

هوندا اس7

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان