سقوط بالگرد در نپال/ ۵ کشته

یک رسانه محلی به نقل از منابع در فرودگاه بین المللی تریبووان (TIA) اعلام کرد که این بالگرد ساعت ۱:۵۴ بعد از ظهر روز چهارشنبه از کاتماندو حرکت کرد. ارتباط بالگرد با فرودگاه حوالی ساعت ۱:۵۷ پس از رسیدن به سوریا چاور قطع شد.

یک بالگرد متعلق به یک شرکت خصوصی در نپال امروز (چهارشنبه) سقوط کرد و 5 سرنشین آن جان باختند.
 
به گزارش ایرنا به نقل از رسانه هندوستان تایمز، مقامات رسمی نپال تایید کردند که یک بالگرد متعلق به خطوط هوایی شرکت ایر دیناستی بعدازظهر روز چهارشنبه در منطقه شیوپوری سقوط کرده است. رسانه های محلی گزارش دادند که بالگرد از کاتماندو حرکت کرده بود و در مسیر سیافروبنسی بود.
 
طبق گزارش‌های منتشر شده، ارتباط خلبان بالگرد تنها سه دقیقه پس از برخاستن، قطع شده است.
 
در این بالگرد هنگام برخاستن در مجموع پنج نفر از جمله چهار شهروند چینی و خلبان حضور داشتند. رسانه های محلی گزارش دادند اتباع چینی در راه راسووا بودند.
 
یک رسانه محلی به نقل از منابع در فرودگاه بین المللی تریبووان (TIA) اعلام کرد که این بالگرد ساعت 1:54 بعد از ظهر روز چهارشنبه از کاتماندو حرکت کرد. ارتباط بالگرد با فرودگاه حوالی ساعت 1:57 پس از رسیدن به سوریا چاور قطع شد.
 
امدادگران در محل سقوط بالگرد حضور یافته‌اند. به گفته سازمان هواپیمایی کشوری نپال (CAAN)، یک بالگرد دیگر مدل پرابهو (9N-ANL) بلافاصله پس از حادثه به محل سقوط اعزام شد. گفته شده اجساد سرنشینان کاملاً سوخته است و هنوز شناسایی نشده است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان