عاملان حمله به بیمارستان هفتم تیر دستگیر شدند

وقوع نزاع و درگیری با سلاح سرد بین تعدادی از اراذل و اوباش موجب ایجاد تنش و سلب آسایش بیماران و کادر درمانی در این مرکز درمانی و برهم زدن آسایش و امنیت شهروندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری پنج متهم به درگیری و تخریب بیمارستان هفتم تیر شهرری خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به جزئیات این پرونده گفت: درپی اعلام درگیری منجر به ضرب و جرح در بیمارستان هفت تیر شهرری مأموران انتظامی به محل اعزام شدند.

وی افزود: وقوع نزاع و درگیری با سلاح سرد بین تعدادی از اراذل و اوباش موجب ایجاد تنش و سلب آسایش بیماران و کادر درمانی در این مرکز درمانی و برهم زدن آسایش و امنیت شهروندان شد.

رئیس پلیس شهرستان ری اعلام داشت: بلافاصله تیمی از مأموران پلیس در سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان ری اقدامات تخصصی خود را آغاز کردند و در نهایت مشخصات پنج متهم که عامل اصلی درگیری بودند، شناسایی شدند.

طرهانی گفت: با هماهنگی مقام قضائی تیم های عملیات به محل اختفاء متهمان در جنوب تهران اعزام و در چندین عملیات جداگانه متهمان را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

وی امنیت شهروندان خط قرمز پلیس دانست و گفت: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد که عده‌ای هنجار شکن با رفتارهای قانون گریزانه خود،آسایش مردم و امنیت عمومی را خدشه دار کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر