لرستان/ ادامه عملیات جست و جو برای یافتن دختر بچه ۲ ساله

از غروب روز گذشته تاکنون عملیات جست و جو برای یافتن "آی نور" با حضور تیم های هلال احمر، انتظامی، بسیج و نیروهای محلی در حال انجام است اما تاکنون نتوانسته ایم اثری از وی را پیدا کنیم.

سرپرست فرمانداری الیگودرز لرستان گفت: عملیات جست و جو در شب برای یافتن "آی نور نظری" دختر بچه 2 ساله گمشده با حضور یک تیم ویژه ادامه دارد.
 
مهدی اداوی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از غروب روز گذشته تاکنون عملیات جست و جو برای یافتن "آی نور" با حضور تیم های هلال احمر، انتظامی، بسیج و نیروهای محلی در حال انجام است اما تاکنون نتوانسته ایم اثری از وی را پیدا کنیم.
 
وی افزود: با توجه به تاریک شدن شدن هوا و حاکم شدن سکوت بر منطقه، عملیات جست و جو با حضور یک تیم ویژه متشکل از نیروهای هلال احمر، بسیج، نیروی انتظامی و محلی ادامه خواهد داشت تا شاید بتوانیم از طریق صدای کودک او را پیدا کنیم.
 
اداوی بیان کرد: هماهنگی های لازم برای پرواز بالگرد اورژانس هوایی یا بالگرد هلال احمر انجام شده و چنانچه امشب موفق به یافتن کودک نشویم عملیات جست و جو فردا صبح از طریق بالگرد ادامه خواهد داشت.
 
وی با قدردانی از حضور آفرود و موتور سواران شهرستان ازنا برای مشارکت در یافتن "آی نور" عنوان کرد: هماهنگی های لازم نیز با پلیس آگاهی برای بررسی دقیقتر ابعاد قضیه انجام شده است اما بنا بر اظهارات اهالی خانواده "آی نور" هیچگونه خصومتی با اهالی نداشته و از خانواده های آرام روستا محسوب می شوند.
 
روز گذشته خانواده ای از روستای ده سفید حاج درویش از بخش توابع مرکزی شهرستان الیگودرز حوالی ساعت 19:30 گم شدن دختر بچه 2 ساله خود را به پلیس، هلال احمر و بخشداری اطلاع دادند که بلافاصله عملیات جستجو آغاز و تا ساعت 2:30 بامداد ادامه داشت ولی به علت تاریکی هوا عملیات امدادی به نتیجه نرسید.
 
سرپرست فرمانداری الیگودرز از بسبج تمامی امکانات شهرستان و استان برای یافتن این دختربچه 2 ساله خبر داده و با توجه به نزدیک شدن به ساعات تاریک شدن هوا از مردم خواسته است تا همگی در عملیات جستجو سایر دستگاه ها را یاری دهند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر