رونمایی دیوار از پله؛ ابزار جدید افزایش بازدید آگهی

دیوار برای افزایش بازدید آگهی‌‌، از ابزار جدیدی به نام «پله» رونمایی کرده که به کاربران برای فروش سریع‌تر و راحت‌تر کالا یا خدمات‌شان کمک می‌کند.

برای افزایش بازدید آگهی در دیوار «نردبان» ابزار آشنا و مشهوری برای کاربران به حساب می‌آید. «پله» حالا به عنوان چهره‌ای جدید به میدان آمده تا به کاربران برای افزایش بازدید آگهی و بالا رفتن زنگ‌خورشان کمک کند.

با «پله»، آگهی شما به صورت تصادفی اما عادلانه در مدتی که مشخص کرده‌اید، در 1 تا 2 جایگاه اول فهرست قرار می‌گیرد و به همین خاطر بیشتر دیده می‌شود. در حال حاضر «پله» را می‌توان برای مدت یک، سه یا هفت روز خریداری کرد.

به عنوان مثال اگر شما برای آگهی خود «پله» هفت‌روزه خریداری کنید در مدت 7 روز آگهی شما در مقطع‌های زمانی مختلف به جایگاه‌ ویژهٔ «پله» می‌آید.

این ویژگی در حال حاضر در شهرهای رشت، اهواز، کرمان، تبریز، مشهد، کرج، تهران و کل شهرهای استان مازندران در دسترس کاربران قرار گرفته و به زودی در کل کشور قابل استفاده خواهد بود.

برای استفاده از «پله» می‌توانید به بخش مدیریت آگهی بروید و با انتخاب «افزایش بازدید با پله» بسته مورد نظرتان را خریداری کنید.

آگهی در دیوار


«پله» چه فرقی با «نردبان» دارد؟

نردبان کردن آگهی تقریبا برای همه شناخته شده است. وقتی شما آگهی‌تان را «نردبان» می‌کنید و آگهی‌تان به بالای فهرست می‌آید در مدت کوتاهی از زمان نردبان، بازدید و اصطلاحا زنگ‌خور بیشتری می‌گیرید. با آگهی‌های «نردبان» شده بعدی اما به تدریج آگهی شما در دسته‌اش پایین‌تر می‌رود و به تدریج بازدید آن کمتر خواهد شد.

با «پله» اما به صورت تصادفی در مدت زمانی که انتخاب کردید آگهی شما در فهرست‌ و جستجوهای مرتبط، در سر فهرست قرار می‌گیرد.
در واقع به جای یک زمان کوتاه افزایش بازدید، آگهی شما در زمان یک،سه یا هفت روز، به صورت گردشی به جایگاه‌های اول فهرست می‌آید و شما بازدید و زنگ‌خور بالاتری خواهید داشت.

رونمایی دیوار از «پله»


با «پله» بازدیدهای آگهی شما امکان دارد تا چند برابر بیشتر از «نردبان» شود. آگهی‌های «پله‌»شده علاوه بر این‌ که در جایگاه ویژهٔ «پله» قرار می‌گیرند، همچنان در فهرست آگهی‌های عادی هم نمایش داده می‌شوند.

«پله» قرار نیست جای «نردبان» را بگیرد

از راهکار جدید «پله» هر کسی می‌تواند برای افزایش بازدید آگهی‌های خود استفاده کند اما این ابزار جدید بیشتر به درد کسب‌وکارها می‌خورد. به عنوان مثال یک کسب‌و‌کار خدماتی را در نظر بگیرید که به صورت روزانه در حال ارائه خدمات خود است. این کسب‌وکار پیش از این تنها راهی که داشت این بود که در مدت انتشار آگهی به صورت مرتب اقدام به «نردبان» کردن آگهی کند تا بازدید مناسب را داشته باشد.

این کار هم وقت و هم انرژی زیادی نیاز داشت. اکنون اما این کسب‌و‌کار می‌تواند مثلا یک «پله» 7 روزه برای آگهی خود بخرد و در این 7 روز مطمئن باشد که آگهی‌اش به تناوب به سر فهرست می‌رود و بازدید مناسبی دارد. آگهی‌های فروشگاهی برای فروش کالا هم همین وضعیت را دارند. کاربران شخصی هم می‌توانند از «پله» در مواردی که نیاز دارند استفاده کنند و محدودیتی در این رابطه وجود ندارد. علاوه بر این «نردبان» هم به کار خود ادامه می‌دهد و با کاربردهای متفاوت این دو ابزار، قرار نیست «پله» جای «نردبان» را بگیرد.

ویژگی‌های مهم «پله»:
- نمایش تصادفی و عادلانه آگهی در جایگاه‌های اول
- امکان انتخاب مدت زمان 1، 3 یا 7 روزه
- امکان بازدید و تماس بیشتر نسبت به «نردبان»
- مناسب برای کسب‌وکارها و کاربران شخصی


تفاوت‌های «پله» با «نردبان»:

-  توزیع مناسب بازدیدها و زنگ‌خور در طول زمان به جای افزایش بازدید ناگهانی در مدت کوتاه
- کاهش نیاز به مدیریت مداوم آگهی و نردبان کردن مکرر
-  بهینه‌سازی نمایش برای دوره‌های زمانی طولانی‌تر

هدف: یکنواخت‌تر شدن توزیع بازدید آگهی

وقتی کاربر آگهی خود را «نردبان» می‌کند بخش زیادی از بازدیدها و تماس‌ها را در همان ساعت‌‌های اولیه می‌گیرد. گرفتن بازدید در مدت کوتاه مناسب کسانی است که تلاش دارند در سریع‌ترین زمان ممکن کالای خود را به فروش برسانند.

در مقابل گروهی دیگر از کاربران علاقه دارد به جای پاسخگویی به تعداد زیادی تماس در مدتی کوتاه، بازدید و تماس‌های آگهی‌شان به تناوب در طول روز باشد. با «پله» به جای اینکه به صورت مرتب در حال رقابت برای در سر فهرست باقی ماندن آگهی‌تان باشید دیوار آگهی‌تان را در مدت زمانی انتخابی به تناوب به جایگاه ویژه می‌برد.

این تفاوت مهمی است میان کاربرد «پله» و «نردبان» که بسته به نوع آگهی، کاربران می‌توانند برای افزایش بازدید آگهی خود، یکی از این دو قابلیت را انتخاب کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر