Siuuu... طلسم‌شکن! سلیمی با شادی رونالدویی قهرمان المپیک شد

آرین سلیمی، با تکرار شادی مشهور کریستیانو رونالدو، نه تنها به فینال المپیک راه یافت، بلکه با شکست حریف انگلیسی خود، به مدال طلای ارزشمند دست یافت و طلسم عجیبی که پس از اجرای این شادی برایش رخ می‌داد را شکست.

 آرین سلیمی توانست به طلسم شکست‌هایش پس از اجرای خوشحالی معروف رونالدو پایان دهد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از ارائه نمایش‌های درخشان بخصوص در بازی فینال، آرین سلیمی موفق شد با غلبه بر کیدن کانینگهام از انگلیس، مدال پرافتخار و ارزشمند طلا را از آن خود کند و دست به یک کار بزرگ و معجزه آسا بزند.

نکته‌ای که درخصوص سلیمی وجود دارد و در نوع خود جالب‌توجه است، شادی‌های اوست. این تکواندو کار که علاقه خاصی هم به فوتبال دارد، کریستیانو رونالدو را به عنوان یکی از اسطوره‌های زندگی خود انتخاب کرده است.

Siuuu... طلسم‌شکن! سلیمی با شادی رونالدویی قهرمان المپیک شد

پس از پیروزی حساس و هیجان‌انگیز در بازی نیمه‌نهایی برابر ایوان ساپینا بود که سلیمی شادی خاص و معروف رونالدو را اجرا کرد. خوشحالی Siuuuu… که فوق‌ستاره پرتغالی به نمایش می‌گذارد و بارها توسط ورزشکاران مختلف تکرار شده است.

سلیمی این کار را در فینال نیز انجام داد. پس از پیروزی حساس و نفس‌گیر مقابل کیدن کانینگهام بود که این تکواندوکار 20 ساله و کرمانشاهی شادی رونالدویی را نیز اجرا کرد تا طلسم عجیب او شکسته شود.

Siuuu... طلسم‌شکن! سلیمی با شادی رونالدویی قهرمان المپیک شد

پس از عزیمت به مسابقات المپیک بود که سلیمی در گفتگویی اعلام کرد هر زمان و قبل از فینال این شادی را انجام داده، شکست خورده است. این جوان کرمانشاهی گفته بود: یک زمانی هم این ایده را داشتم که پس از پیروزی‌هایم، شادی رونالدویی را انجام دهم ولی متأسفانه هر بار این کار را انجام دادم، نقره گرفتم.

Siuuu... طلسم‌شکن! سلیمی با شادی رونالدویی قهرمان المپیک شد

او ادامه داد: بعد از آن شکست‌ها بود که دیگر تصمیم گرفتم تا شادی Siuuu… را اجرا نکنم. انشالله هر موقعی که بردم، خوشحالی هم می‌کنم. من خط و نشان هم قبلا می‌کشیدم ولی استاد مجید افلاکی اجازه نمی دهد خوشحالی کنم. ان شالله در المپیک این خوشحالی را انجام دهم.

هر چند که سلیمی گفت تا قبل از نهایی شدن مدال طلا المپیک شادی رونالدویی را انجام نمی‌دهد ولی او پس از بازی نیمه‌نهایی این کار را انجام داد و این مرتبه طلسم Siuuu…  شکسته شد و او به مدال طلا رسید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر