حمایت سندیکای صنعت مخابرات از وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات

فرامرز رستگار، دبیر و نایب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات، طی نامه‌ای به هیات رئیسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت این سندیکا از دکتر سیدستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات را اعلام کرد.

دبیر و نایب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات، ضمن اعلام حمایت این سندیکا از وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت که با عنایت به توانمندی ها و قابلیت های دکتر ستار هاشمی، انتظار داریم که مجلس با رای اعتماد خود، امید را در بخش برای جوانان و همچنین کارشناسان و مدیران با تجربه و دلسوز افزایش و زمینه رشد این بخش که زیربنای توسعه بخش های دیگر کشور است را بیش از پیش فراهم آورند.
 
به گزارش سیتنا، فرامرز رستگار، دبیر و نایب رئیس هیات مدیره سندیکای صنعت مخابرات، طی نامه‌ای به هیات رئیسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی حمایت این سندیکا از دکتر سیدستار هاشمی، وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات را اعلام کرد.
 
در متن این پیام آمده است:
 
همانطورکه استحضار دارید، در برنامه پنج ساله هفتم توسعه اقتصادی-اجتماعی کشور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات علاوه بر تکالیف بخشی در حوزه فاوا، مسئولیت هماهنگی، هم‌رسانی و یکپارچه سازی تحول دیجیتال و هوشمندسازی برای افزایش بهره وری سایر دستگاه های اجرایی و رشد اقتصاد دیجیتال را نیز برعهده دارد.
 
چنین انتظاری از یک وزارتخانه ایجاب می‌کند وزیری که سکان هدایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را برعهده می گیرد، فردی باشد عالم، متخصص، پرتوان و مدیر باتدبیر در این بخش و همچنین خبره در تعاملات فراسازمانی و باورمند به تحول سازنده.
 
از این رو، حمایت خود را از جناب آقای دکتر ستار هاشمی، وزیر دانشمند و جوان پیشنهادی رئیس محترم جمهور برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، که فردی مسلط، متعهد و دغدغه مند برای رشد و توسعه بخش، معتقد به کار کارشناسی و جمعی، اهل تعامل با سایر بخش ها و نهادهای ذی ربط و همچنین مورد اقبال اقشار فعال در صنوف تحقیقات و تولید، برنامه ریزی، طراحی، اجرا و نهایتا بهره برداری می باشند، اعلام می‌کنیم.
 
با عنایت به توانمندی ها و قابلیت های اشاره شده، انتظار داریم که مجلس محترم با رای اعتماد قاطع خود به آقای دکتر سید ستار هاشمی، امید را در این بخش برای جوانان، کارشناسان و همچنین مدیران با تجربه و دلسوز افزایش و زمینه رشد این بخش که زیربنای توسعه بخش های دیگر کشور است را بیش از پیش فراهم آورند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر