پیروزی ایلهان عمر ، قانونگذار حامی فلسطین در انتخابات مقدماتی مینه سوتا

ایلهان عمر قانونگذار حامی فلسطین در انتخابات مقدماتی ناحیه پنجم ایالت مینه سوتا بر رقیبش‌دان ساموئلز عضو شورای شهر مینیاپولیس پیروز شد. با این پیروزی، عمر به نمایندگی از حزب دموکرات، راهی دور نهایی می‌شود که در ماه نوامبر، همزمان با انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴، برگزار خواهد شد.

علیرغم تلاش لابی‌های یهودی، ایلهان عمر قانونگذار حامی فلسطین در انتخابات مقدماتی مجلس نمایندگان آمریکا در ایالت مینه سوتا پیروز شد.
 
به گزارش فارس، ایلهان عمر قانونگذار حامی فلسطین در انتخابات مقدماتی ناحیه پنجم ایالت مینه سوتا بر رقیبش‌دان ساموئلز عضو شورای شهر مینیاپولیس پیروز شد.
 
با این پیروزی، عمر به نمایندگی از حزب دموکرات، راهی دور نهایی می‌شود که در ماه نوامبر، همزمان با انتخابات ریاست‌جمهوری 2024، برگزار خواهد شد.
 
براساس گزارش آناتولی، پیروزی ایلهان عمر از این جهت اهمیت دارد که پیش از این لابی‌های یهودی منجر به شکست همتایان ایلهان عمر مثل جمال بومن و کوری بوش شده بودند.
 
کمیته روابط عمومی اسرائیلی-آمریکایی موسوم به آیپک و کمیته‌های اقدام مربوط به آن میلیون‌ها دلار صرف تلاش‌های خود برای پس گرفتن صندلی‌های نامزدهای احزاب پیشرو و ضد اسرائیلی در کنگره آمریکا کرده‌اند.
 
با این رای، به نظر می‌رسد ایلهان نامزد پیشرو در انتخابات نوامبر برای کسب دوباره کرسی ایالت خود در مجلس نمایندگان آمریکا باشد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر