گریت وال کنون ؛ وانت جدید چینی در راه بازار (+عکس)

گریت وال کنون مجهز به سطح ۲ پلاس رانندگی خودران است. بدنه تقویت شده بویژه در قسمت شاسی، ۶ ایربگ، دوربین اچ دی ۳۶۰ درجه، پارک اتوماتیک و ۵ ستاره ایمنی ان-کپ استرالیا از ویژگی های بخش ایمنی خودرو هستند.

عصر ایران-  گریت وال موتورز از پیکاپ جدید آفرودی خود با نام کنون رونمایی کرد. این خودرو مجهز به پیشرانه 2.4 لیتری توربودیزل است و قیمت پایه آن از 21 هزار دلار آغاز می شود.

گریت وال کنون در پروفایل دماغه از جلوپنجره 6 ضلعی، لوگوی کرومی بسیار بزرگ، چراغ های اصلی با گرافیک داخلی ال ئی دی/هالوژن و ... استفاده می کند. این پیکاپ در مجموعه ظاهری ساده به سبک محصولات تویوتا را میزبانی می کند و مانند دیگر محصولات چینی روز در این کلاس ظاهری عضلانی و بسیار درشت ندارد.

گریت وال کنون از منظر ابعاد برابر با با 5444 میلیمتر در طول، 1958 میلیمتر در عرض، 1893 میلیمتر در ارتفاع و 3230 میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است.

پیشرانه 2.4 لیتری توربو برابر با 181 اسب بخار خروجی و 480 نیوتن متر گشتاور دارد. این مجموعه با جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک هماهنگ می شود. متوسط مصرف خودرو 8.5 لیتر برای 100 کیلومتر رانندگی ترکیبی است.

گریت وال کنون مجهز به سطح 2 پلاس رانندگی خودران است. بدنه تقویت شده بویژه در قسمت شاسی، 6 ایربگ، دوربین اچ دی 360 درجه، پارک اتوماتیک و 5 ستاره ایمنی ان-کپ استرالیا از ویژگی های بخش ایمنی خودرو هستند.

در کابین نیز از صندلی های چرم با تنظیم الکتریکی، نمایشگر لمسی بزرگ، شارژر بی سیم 50 وات و... جلب نظر می کنند.

گریت وال کنون

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر