نورشرق: شایعات درباره پرونده بیرانوند، گمانه‌زنی رسانه‌ای است

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال با تکذیب شایعات منتشر شده در خصوص پرونده شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند، تأکید کرد که کمیته تاکنون اظهارنظری رسمی در این خصوص نداشته است.

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال گفت: تمام شایعات مطرح شده درباره پرونده شکایت پرسپولیس از علیرضا بیرانوند صرفاً گمانه‌زنی رسانه‌ای بوده است.

به گزارش ایسنا ، جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت بازیکنان گفت: کمیته وضعیت بازیکنان تاکنون در خصوص مفاد رأی نسبت به پرونده موضوع شکایت باشگاه پرسپولیس از آقای بیرانوند و باشگاه تراکتور، صحبتی با هیچ رسانه‌ای نداشته و آنچه در چند روز اخیر منتشر شده صرفاً گمانه زنی رسانه‌ای است. 

وی اضافه کرد: البته باید یادآور شوم که در خصوص موضوع این پرونده دو حالت بیشتر متصور نیست، یا رد شکایت باشگاه پرسپولیس و یا محکومیت آقای بیرانوند و البته تبعات آن که ممکن است متوجه باشگاه تراکتور باشد. غرض اینکه آنچه در رسانه‌ای گمانه زنی شده، از بین دهها فرض قابل تصور نیست و در واقع از بین دو حالت یکی را حدس زده‌اند.

وی در پایان اظهار کرد: در مورد صحبتهای مالک باشگاه تراکتور که البته در جای خود قابلیت رسیدگی دارند، باید عرض کنم که اگر ایشان مطالبی برای بیان کردن دارند با استقبال منتظر شنیدن اظهارات ایشان هستیم. در مورد پرونده هم باید عرض کنم که به دور از هیاهو و جنجال‌های رسانه‌ای و مطالب حاشیه‌ای که بیان می شوند، در حال بررسی پرونده‌ایم و دو نکته در این پرونده مطرح است که منتظر پاسخ این نکات هستیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر