برای سال های سال در ثواب درمان بیماران مستمند مبتلا به سرطان سهیم باشید: ۸۰ میلیارد تومان تا امروز

هر شهروند نیکوکار می تواند ۲۰۰ هزار تومان معادل ۴ سهم ۵۰ هزار تومانی مهربانی پرداخت کند و به طور نمادین سهامدار این کار خیر شده و در ثواب درمان همه بیماران سرطانی در سال های پیش رو شریک و سهیم باشد.

 طرح تابستانی پویش پرتو امید برای تامین مبلغ باقیمانده خرید دستگاه جدید پرتو درمانی انجمن خیریه امید آغاز شد.

رئیس هیأت مدیره انجمن خیریه امید در آئین آغاز به کار این مرحله از پویش پرتو امید گفت: مردم مسئول و نیکوکارکشورمان در15 ماه گذشته باحمایت بی دریغ خود ازپویش پرتو امید زمینه جذب 79 میلیارد و 823 میلیون تومان از هزینه 100میلیارد تومانی دستگاه جدید پرتو درمانی انجمن خیریه امید را فراهم کردند که آماری بی سابقه و خیره کننده است.

دکتر جواد خشابی افزود: دستگاه جدید پرتو درمانی انجمن خیریه امید با حمایت اقشار مختلف به صورت اقساطی خریداری شده است و برای پرداخت اقساط باقیمانده در قالب طرح تابستانی پویش پرتو امید به 20میلیارد تومان دیگر نیاز داریم.

برای سال های سال در ثواب درمان بیماران مستمند مبتلا به سرطان سهیم باشید: 80 میلیارد تومان تا امروز
وی خاطر نشان کرد: دستگاه جدید با برند هالسیون یکی از بهترین تجهیزات رادیو تراپی جهان است که پس از خرید اقساطی وارد بیمارستان شده و پس از اتمام مراحل نصب فیزیکی و نرم افزاری اوایل پائیز 1403به بهره برداری خواهد رسید.

در این طرح، هر شهروند نیکوکار می تواند  200 هزار تومان معادل 4 سهم 50 هزار تومانی مهربانی پرداخت کند و به طور نمادین سهامدار این کار خیر شده و در ثواب درمان همه بیماران سرطانی در سال های پیش رو شریک و سهیم باشد.

اگر شما نیز مایل به شرکت در این حرکت زیبای انسانی هستید (به نیت سلامتی خود و خانواده تان یا خیرات برای درگذشتکان) می توانید از طریق لینک زیر به طور آنلاین پرداخت کنید. عصر ایران در این باره تحقیق کرده و عملکرد خیریه امید (درمان بیماران مستمند مبتلا به سرطان) را تایید می کند.

لینک پرداخت آنلاین سهام مهربانی و مشارکت در درمان بیماران فقیر

بعد از پرداخت می توانید برگه سهام خود را از طریق واتساپ دریافت کنید یا اگر خواستید به آدرس تان پست می شود.
برای سال های سال در ثواب درمان بیماران مستمند مبتلا به سرطان سهیم باشید: 80 میلیارد تومان تا امروز

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر