ترامپ : اگر هریس پیروز شود اسرائیل از بین خواهد رفت

ترامپ تصریح کرد: « اسرائیل از بین خواهد رفت و یادتان باشد هر چیزی که ترامپ گفته درست از آب درآمده است... این عقل سلیم است. ما حزب عقل سلیم هستیم اینطور نیست؟... از بین خواهد رفت.»

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات 2024 آمریکا در نشست خبری خود در ایالت نیوجرسی وضعیت اسرائیل را «شکننده» توصیف کرد و درباره فروپاشی این رژیم هشدار داد.
 
به گزارش فرارو، او گفت چنانچه کامالا هریس و دموکرات‌ها در انتخابات آتی به پیروزی برسند اسرائیل «از بین خواهد رفت. یک سال پیش و حتی دو سال پیش هیچ وقت فکر نمی‌کردم این حرف را بزنم.»دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات 2024 آمریکا در نشست خبری خود در ایالت نیوجرسی وضعیت اسرائیل را «شکننده» توصیف کرد و درباره فروپاشی این رژیم هشدار داد.
 
او گفت چنانچه کامالا هریس و دموکرات‌ها در انتخابات آتی به پیروزی برسند اسرائیل «از بین خواهد رفت. یک سال پیش و حتی دو سال پیش هیچ وقت فکر نمی‌کردم این حرف را بزنم.»
 
ترامپ تصریح کرد: «اسرائیل از بین خواهد رفت و یادتان باشد هر چیزی که ترامپ گفته درست از آب درآمده است... این عقل سلیم است. ما حزب عقل سلیم هستیم اینطور نیست؟... از بین خواهد رفت.»
 
وی در ادامه گفت: «این آدم‌ها از اسرائیل متنفرند. آن‌ها از انسان‌های یهودی نفرت دارند. من فکر می‌کنم که آن‌ها از بین خواهند رفت. [اسرائیل]الان خیلی شکننده است».
 
ترامپ اضافه کرد: «همان‌طور که می‌دانید الان دارند در سه جبهه می‌جنگند. مسئله از یک جبهه شروع شد، اما آن‌ها آدم به اندازه کافی برای اینکه در همه این سه جبهه بجنگند ندارند.»
 
رئیس‌جمهور سابق آمریکا همچنین گفت: «بعد در مقابلشان این ارتش وسیع متشکل از میلیون‌ها نفر آدم را می‌بینی که صد‌ها میلیارد دلار پول نقد در بانک‌ها ذخیره کرده‌اند و علاوه بر همه آدم‌هایی که دارند سربازان اجیر هم می‌گیرند.»
 
ترامپ تصریح کرد: «[اسرائیل]نمی‌تواند با این مسئله به راحتی مقابله کند. نباید اجازه دهیم هیچ کدام از این اتفاق‌ها رخ دهد. باید این نوامبر رأی بدهیم. اگر کامالا برنده شود ارتش تروریست‌ها جنگی بی‌امان برای برون راندن یهودی‌ها از سرزمین مقدس به پا خواهند کرد.»

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر