هنرمند ناشناس و جنجالی انگلستان، این‌بار با نقاشی حیوانات / تا کی می‌خواهد ناشناس بماند؟ (فیلم)

هنرمند ناشناس انگلستان، این‌بار با نقاشی حیوانات جنجالی شد. سوال مطرح درباره این هنرمند این است که او تا کی می‌خواهد ناشناس باقی بماند؟ به نظر می‌رسد بخشی از شهرت او به عنوان یکی از بزرگترین هنرمندان خیابانی، تمایل به درک و کشف شخصیت وی است.

 

این روزها در گوشه و کنار لندن طرح‌های گرافیتی با تم حیوانات دیده می‌شود که متعلق به هنرمند نام‌آشنا اما ناشناخته و مرموزی به نام بنکسی است.

به گزارش عصرایران به نقل از تلگراف، بنکسی یک هنرمند و طراح مرموز خیابانی است که تا کنون خود را نشان نداده و هر از چند گاهی آثار او در نقاط مختلف توجه بسیاری را بر می‌انگیزد.

اظهارات سیاسی و دیدگاه بنکسی، شهرهای مختلف در سراسر جهان را طی مقاطعی مهم در تاریخ اخیر تحت تاثیر قرار داده است و موجب ایجاد دیدگاه های جایگزین و تشویق به انقلاب در هنر جهان شده است.

به نظر می‌رسد بخشی از شهرت او به عنوان یکی از بزرگترین هنرمندان خیابانی، تمایل به درک و کشف شخصیت وی است.

او با آثارش حرف ها و اظهاراتش را بیان می‌کند. در روز های اخیر تعداد زیادی از آثار او با تم حیوانات در لندن دیده شده و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

جزئیات بیشتر را در تصاویر گزارش ببینید.

 

 

 
 
 
ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان