تحقیر مسکو ؛ خبرنگار آمریکایی وارد خاک روسیه شد و از پیشروی اوکراین گزارش تهیه کرد (فیلم)

حجم بالای تجهیزات نظامیِ غربی در حال تردد نظامیان اوکراین که از این نقطه مرزی وارد خاک روسیه می شوند، نکته دیگریست که مورد توجه خبرنگار سی ان ان قرار گرفته است.

عصر ایران - نیروهای نظامی اوکراین در پی حمله غافلگیرانه خود به روسیه و تصرف بخش هایی از شهر کورسک، همچنان در حال پیشروی هستند.

گزارشی از نیک پاتون والش، خبرنگار ارشد امنیت بین الملل سی ان ان، به تازگی از یک نقطه مرزی بین روسیه و اوکراین منتشر شد. وی در این گزارش شگفتی خود را از ورود مداوم خودروهای نظامی اوکراین به خاک روسیه ابراز می کند.

ساختمان های تخریب شده اطراف این پست مرزی از شدت درگیری بین دو طرف در هفته گذشته حکایت دارد. در حال حاضر، مرزهای روسیه در این قسمت کاملا بی دفاع هستند. نیروهای نظامی اوکراین نیز آزادانه و بدون نگرانی خاصی، به ویژه درباره پهپادهای روسیه، در حال عبور و مرور از این نقطه مرزی دیده می شوند.

حجم بالای تجهیزات نظامیِ غربی در حال تردد نظامیان اوکراین که از این نقطه مرزی وارد خاک روسیه می شوند، نکته دیگریست که مورد توجه خبرنگار سی ان ان قرار گرفته است.

نیک پاتون والش در این گزارش و طی مصاحبه خود با یکی از نیروهای نظامی اوکراین، این پرسش را مطرح می کند که آیا انتظار این عملیات و چنین شرایطی را داشته است؟ و سرباز می گوید خیر. این سرباز اشاره می کند که آنها تابع دستورات هستند و مشخص نیست نتیجه نهایی چه خواهد شد.

خبرنگار سی ان ان در انتهای گزارش خود حمله اوکراین به روسیه و تصرف بخش هایی از کورسک را مایه شرمساری ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، عنوان می کند، اما این پرسش را نیز مطرح می کند که این اقدامات و ارسال برخی از بهترین تجهیزات اوکراین به عمق خاک روسیه با چه هدفی صورت می گیرد؟ آخر بازی چه خواهد شد؟ وی در حال حاضر پاسخی برای این پرسش ها ندارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان