شایعه تعطیلی کارخانه‌ها در خراسان رضوی تکذیب شد؛ فعالیت واحدهای صنعتی طبق روال قبل ادامه دارد

خبر منتشر شده در مورد تعطیلی دو هفته‌ای کارخانه‌های خراسان رضوی به دلیل کمبود برق، توسط مقامات استانی تکذیب شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: مرجع هر نوع تصمیم‌گیری و ابلاغ آن برای فعالیت واحدهای صنعتی استانداری است لذا خبر تعطیلی 2 هفته‌ای واحدهای تولیدی استان صحت ندارد و تکذیب می‌شود.

حسن نوری زاده شنبه شب در گفت و گو با ایرنا در واکنش به خبر منتشر شده در فضای مجازی به نقل از ادعای یکی از مدیران کارخانه‌های صنعتی مبنی بر درخواست تعطیلی 2 هفته‌ای از تمام شرکتها و کارخانه‌ها در استان توضیح داد: امروز ساعت حدود 2 بعد از ظهر در جریان خبری قرار گرفتم مبنی بر اینکه مرکز دیسپاچینگ برق مشهد به برخی از مدیران واحدهای صنعتی تماس گرفته و این مطلب (تعطیلی 2 هفته‌ای) را اعلام کرده است.

وی اظهار کرد: کمیسیون انرژی خراسان رضوی ذیل معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری است اما از آن جهت که موضوع به واحدهای صنعتی مربوط می‌شد، خبر منتشر شده را پیگیری کردم، در نهایت مشخص شد که مرکز دیسپاچینگ برق مشهد با برخی از کارخانه‌ها تماس گرفته و این مطلب را عنوان کرده است.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: با این حال در انتقال پیام و اتخاذ و ابلاغ هر نوع تصمیم برای کارخانه‌ها به جز استانداری، هیچ مرکز دیگری در استان نمی تواند اقدام کند، مرجع تصمیم گیرنده استانداری است لذا ابلاغ این خبر از هر طریقی صحت ندارد.

نوری زاده اضافه کرد: روال فعالیت یا برنامه مدیریت مصرف کارخانه ها در خراسان رضوی طبق روال قبل خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان