پایان نخستین روز بررسی وزرای پیشنهادی/ جلسه بعدی یکشنبه ۲۸ مرداد

محمدباقر قالیباف عصر شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ پیش از به صدا درآوردن زنگ پایانی صحن مجلس شورای اسلامی اعلام کرد در جلسه روز یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در دستور کار صحن علنی مجلس خواهد بود.

رئیس مجلس شورای اسلامی زنگ پایان نخستین روز صحن علنی در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم را به صدا در آورد و گفت: در جلسه روز یکشنبه 28 مرداد 1403 ادامه بررسی صلاحیت وزرا در دستور کار است.
 
به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف عصر شنبه 27 مرداد 1403 پیش از به صدا درآوردن زنگ پایانی صحن مجلس شورای اسلامی اعلام کرد در جلسه روز یکشنبه 28 مرداد 1403، ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در دستور کار صحن علنی مجلس خواهد بود.
 
به گزارش ایرنا، روز شنبه 27 مرداد 1403 ابتدا در نوبت صبح دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور به همراه تعدادی از نمایندگان در مدت 150 دقیقه از کلیت دولت چهاردهم دفاع کردند و در ادامه پنج نماینده موافق و پنج نماینده مخالف درباره کلیت برنامه‌های رئیس جمهور سخنرانی کردند.
 
در ادامه و در نوبت عصر وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش و ارتباطات و فناوری اطلاعات در جایگاه سخنگاه مجلس حاضر شده و به بیان برنامه‌های خود پرداختند.
 
بر اساس حروف الفا برنامه‌های «سید اسماعیل خطیب» وزیر پیشنهادی اطلاعات و «عبدالناصر همتی» وزیر پیشنهادی اقتصاد و امور دارایی بررسی قرار است فردا یکشنبه بررسی شود و در صورت وقت کافی، «سید عباس عراقچی» وزیر پیشنهادی امور خارجه نیز به بیان برنامه‌های خود خواهد پرداخت.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان