تیگو ۷ اسپرت جدید در راه بازار (+تصاویر)

با آنکه محصول جدید چری از نام تیگو ۷ استفاده می کند که نام یکی از محصولات قبلی کمپانی است و فقط یک پسوند اسپرت به آن اضافه کرده اما اساسا ارتباط ظاهری با آن خودرو ندارد بلکه اینجا ما رونوشتی از چری تانسو ۰۶ که در بازارهای خارج از چین با نام جائکو ۰۷ عرضه می شود، را پیش روی خود داریم.

عصر ایران-  تیگو 7 اسپرت جدیدترین محصول چری است که تصاویر آن در چین ثبت شده است. این خودرو شباهت زیادی به لندروور دارد و به گفته رسانه های چین در ماه سپتامبر روانه بازار خواهد شد.

شباهت به لندروور در پروفایل دماغه تیگو 7 اسپرت موضوعی است که رسانه های چینی نیز به آن پرداخته اند اما به هرترتیب حاصل کار یک کراس اوور چابک و خوش سیما بوده که مخاطب را کاملا جذب خود می کند. برای مثال در بخش چراغ های روز ما شباهت زیادی به رنجروور ایوک را می بینیم...

با آنکه محصول جدید چری از نام تیگو 7 استفاده می کند که نام یکی از محصولات قبلی کمپانی است و فقط یک پسوند اسپرت به آن اضافه کرده اما اساسا ارتباط ظاهری با آن خودرو ندارد بلکه اینجا ما رونوشتی از چری تانسو 06 که در بازارهای خارج از چین با نام جائکو 07 عرضه می شود، را پیش روی خود داریم.

یک نکته جالب در نمای جانبی بین ستون سی و دی، یک جعبه مخصوص ذخیره سازی است که در سمت چپ تیگو 7 اسپرت جانمائی شده است.

در فضای کابین نیز یک نمایشگر بسیار بزرگ ویژه تنظیمات سیستم سرگرمی و یک نمیشگر خطی پشت فرمان جلب نظر می کنند.

در رابطه با پیشرانه اطلاعاتی ارائه نشده اما انتظار می رود همان تنظیمات تانسو 06 برای تیگو 7 اسپرت درنظر گرفته شود. بدین ترتیب با یک 4 سیلندر 1.6 لیتری توربو که 197 اسب بخار خروجی و 290 نیوتن متر گشتاور دارد، روبرو هستیم.

قیمت تیگو 7 اسپرت هنوز مشخص نشده ولی رسانه های چینی به مرز 14 هزار دلار به عنوان قیمت پایه اشاره داشته اند.

تیگو 7 اسپرت

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان