طرز تهیه بستنی سیب خوشمزه در خانه

اگر از علاقه مندان به آشپزی های ساده هستید، می توانید در این بخش با طرز تهیه بستنی سیب و دارچین ویژه آشنا شوید. این بستنی طعم عالی دارد.

طرز تهیه بستنی سیب خوشمزه در خانه

برای داشتن انواعی از بستنی های خانگی خوشمزه می توانید در این بخش همراه ما باشید. شما می توانید با طرز تهیه بستنی سیب ویژه خانگی آشنا شوید و طرز تهیه این بستنی فوق العاده را مطالعه می کنید.

اگر از  علاقه مندان به آشپزی های خانگی و کافی شاپی هستید در این بخش می توانید با طرز تهیه  بستنی کولفی  و طرز تهیه بستنی ترکیه ای آشنا شوید‌.

مواد اولیه:

  • خامه: 2 و 1/4 لیوان
  • کره: 2 قاشق غذاخوری
  • سیب زرد: 2 عدد
  • شیر: 1 لیوان
  • وانیل: 1 قاشق چای خوری
  • پودر قند: 3 لیوان
  • گردو: 1 قاشق غذاخوری
  • شکر قهوه ای: 1 چهارم پیمانه
  • نمک: 1 دوم قاشق چای خوری
  • دارچین: 2 قاشق غذاخوری

روش تهیه بستنی سیب

طرز تهیه بستنی سیب:

برای داشتن این بستنی ویژه و خوشمزه می‌ توانید در این بخش با طرز تهیه آن همراه ما باشید. سیب و دارچین را درون ظرفی ریخته شکر قهوه‌ ای شیر و مقداری وانیل به آن اضافه کنید. مواد را به خوبی ترکیب کرده تا یکدست شود. می‌ توانید مقدار کمی نمک به مواد زده تا طعم آن بهتر شود.

بعد از اینکه این مواد را درون میکسر به خوبی با یکدیگر یکدست کردید، درون ظرفی ریخته روی آن سلفون بکشید و درون یخچال به مدت دو ساعت قرار دهید. می‌ توانید بستنی را درون فریزر قرار داده تا سفت شده و یک بستنی ویژه داشته باشید.

مواد لازم بستنی سیب

در مرحله بعدی از طرز تهیه بستنی سیب دارچین بعد از اینکه بستنی سفت شد، باید سیب‌ ها را پوست کرده هسته آن را جدا کنید و کنار بگذارید. سیب را به صورت نگینی برش زده و درون تابه به همراه مقداری کره تفت دهید. بعد از اینکه سیب‌ها کمی تغییر رنگ داد به آن مقداری پودر دارچین تازه اضافه نمایید. مجدد سیب زمینی‌ها را تفت داده تا سیب‌ها خوش عطر شوند.

در این بخش مقداری شکر و گردوی خرد شده را به مواد سیب اضافه نمایید. شما می‌ توانید از انواع مغزیجات دیگر نیز درون این مواد استفاده کنید که طعم و مزه فوق العاده‌ای خواهد داشت. بعد از اینکه بستنی‌ ها گرفته شد، سیب‌ های تفت خورده را باید به مواد بستنی اضافه کرده و مجدد هم بزنید.

مواد بستنی را مجدد درون فریزر قرار داده تا مواد به خوبی گرفته شود. بعد از اینکه بستنی شما آماده شد می‌ توانید درون لیوان‌های مورد نظر سرو کنید.

طرز تهیه بستنی سیب

این بستنی ساده و آسان را می‌ توانید سه سوت تهیه کرده و مدت زمان بستن آن نیز دو ساعت درون فریزر می‌ باشد. برای تزیین روی این بستنی می‌ توانید از انواع مغزیجات و سیب‌ های خرد شده نیز استفاده کنید.

طعم دارچین و عطر سیب در این بستنی فوق العاده بوده و یکی از بستنی‌های ویژه است که می‌ توانید برای پذیرایی در مهمانی‌های خود سرو کنید. از مهم ترین نکات در سور این نوع بستنی استفاده از سیب های میکس شده با مواد است. همچنین می توانید از سیب و دارچین نیز برای روی مواد استفاده نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان