کارگران اخراج شده مخابرات خوزستان: قول بازگشت به کار داده‌اند

طی جلسه‌ای که مدیرعامل با کارگران بازنشسته داشته است، قرار شده نزدیک به ۷۰ نیروی مخابرات که پیشتر از کار اخراج شده بودند، تا ۱۵ شهریور ماه به کار برگردند.

نیروهای اخراج‌شده‌ی مخابرات خوزستان گفتند: طی جلسه‌ای که مدیرعامل با کارگران بازنشسته داشته است، قرار شده نزدیک به 70 نیروی مخابرات که پیشتر از کار اخراج شده بودند، تا 15 شهریور ماه به کار برگردند.
 
نیروهای اخراج شده‌ی مخابرات خوزستان در تماس با خبرنگار ایلنا، اعلام کردند که از مدیرعامل مخابرات خوزستان، برای بازگشت به کار قول مساعد گرفته‌اند. 
 
آن‌ها می‌گویند: طی جلسه‌ای که مدیرعامل با کارگران بازنشسته داشته است، قرار شده نزدیک به 70 نیروی مخابرات که پیشتر از کار اخراج شده بودند، تا 15 شهریور ماه به کار برگردند. 
 
این نیروها می‌گویند: رأی‌هایی که از هیئتهای تشخیص و حل اختلاف و دیوان عدالت اداری گرفته‌ایم و همچنین نامه‌هایی که از سوی مدیران مختلف برای مخابرات ارسال شده، نتوانست ما را به کار برگرداند. 
 
آن‌ها می‌گویند: امیدواریم مشکلاتِ نیروهای مخابرات به زودی حل شود. در قانون رأی هیئتهای حل اختلاف لازم‌الاجراست اما در اینجا قانون رعایت نمی‌شود و امیدواریم در این دوره برای قانون اهمیت بیشتری قائل شوند. 
 
گفتنی است؛ حدود 70 نفر از نیروهای پیمانکاری مخابرات خوزستان، دو دوره بدون قرارداد برای شرکت پیمانکار مخابرات کار کردند که با استناد به تبصره 2 ماده 7 قانون کار برای تبدیل قرارداد خود از موقت به دائم، شکایت تنظیم کردند و به نفع خود رأی گرفتند. مطابق رأیی که توسط هیأت‌های تشخیص و حل اختلاف و دیوان صادر شده است؛ این کارگران نیروهای دائم شرکت پیمانکاری همراه اول به حساب می‌آیند و باید به کار خود برگردند اما مخابرات بعد از سال‌ها هنوز زیر بارِ اجرای حکم نرفته است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان