انحراف اتوبوس اتباع افغانستانی در سبزوار ۶ مصدوم داشت

علت بروز این سانحه را خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس عنوان کرد و افزود: اتوبوس نیز به دلیل برخورد با برخی موانع حاشیه راه از ناحیه جلو و بغل دچار َخساراتی شده است.

فرمانده پلیس راه سبزوار اعلام کرد: خارج شدن اتوبوس حامل اتباع افغانستانی از مسیر در غرب سبزوار، سحرگاه چهارشنبه به مصدومیت 6 نفر از مسافران این خودرو جمعی منجر شد.
 
سرهنگ قاسم نوری روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اتوبوس که 45 نفر از اتباع کشور همسایه را برای بازگرداندن به کشورشان، از تهران به مرز دوغارون در شرق خراسان رضوی می‌برد، ساعت حدود سه بامداد در محدوده میدان "مشاهیر" در هفت کیلومتری غرب سبزوار از مسیر خارج شده و پس از عبور از چاله پل متوقف شده، اما خوشبختانه واژگون نشده بود.
 
وی افزود: 6 نفر از سرنشینان اتوبوس به علت عبور این خودرو از پستی و بلندی های حاشیه راه به صورت سطحی آسیب دیده بودند که با آمبولانس های اورژانس 115 دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برای درمان به بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی انتقال یافتند.
 
فرمانده پلیس راه سبزوار، علت بروز این سانحه را خستگی و خواب آلودگی راننده اتوبوس عنوان کرد و افزود: اتوبوس نیز به دلیل برخورد با برخی موانع حاشیه راه از ناحیه جلو و بغل دچار َخساراتی شده است.
 
شهرستان سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع است.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان