انهدام باند ۱۱ نفره شرکت هرمی در ورامین

کارآگاهان پلیس آگاهی با رصدهای اطلاعاتی خود محل فعالیت اعضای این شرکت هرمی را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

 رئیس پلیس آگاهی شرق استان تهران از دستگیری 11 نفر از فعالان یک شرکت بزرگ هرمی در ورامین خبر داد .
 
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه حسین یار احمدی با بیان اینکه فعالیت در قالب شرکت‌های هرمی مانع رشد و شکوفایی اقتصادی شده و ریشه و انگیزه تولید را از بین می‌برد، اظهار داشت: در پی رصد اطلاعاتی کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان از فعالیت یک شرکت هرمی در محدوده بلوار رسالت ورامین بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
 
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با رصدهای اطلاعاتی خود محل فعالیت اعضای این شرکت هرمی را شناسایی و به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان افزود: کارآگاهان پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی 11 نفر از اعضای این شرکت هرمی را که از استان های جنوبی کشور (سیستان و بلوچستان، بندرعباس،اهواز ،خوزستان ، اصفهان ، کرمانشاه) بودند را دستگیر و در بازرسی از محل تعدادی جزوات آموزشی و یک دستگاه کامپیوتر حاوی مطالبی در رابطه با شرکت هرمی کشف کردند.
 
یار احمدی با بیان اینکه میزان ارزش دارایی های متهمان که در این شرکت هرمی ارائه کرده بودند 11 میلیارد ریال بر آورد و فعالیت این گونه شرکت ها هیچ وجه قانونی ندارد، افزود: شایع ترین شیوه و شگرد شرکت های هرمی اغفال جوانان جویای کار در مشاغل با درآمد بالا است.
 
این مقام انتظامی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: با توجه به هشدارهای مستمر پلیس و تلاش برای آشکارسازی ماهیت مجرمانه این گونه شرکت‌ها، هنوز شاهد فریب افرادی هستیم که دارایی خود را در شرکت‌های هرمی نابود می‌کنند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان