سقوط ۱۵ درصدی نات کوین و تون کوین بعد از دستگیری پاول دوروف؛ ماجرا چیست؟/ همستر حمایت کرد

شبکه فرانسوی TF۱ اعلام کرد که OFIM در سال ۲۰۲۳ دوروف را به دلیل عدم نظارت بر تلگرام، در جرایمی مثل قاچاق مواد مخدر و تروریسم و کلاهبرداری همدست دانست. علاوه بر این یکی دیگر از جرایم او عدم همکاری با نیروی انتظامی است.

دستگیری پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، در شب قبل سر و صدای زیادی به پا کرد و تاثیر بدی روی قیمت تون کوین و نات کوین گذاشت.

به نقل از کوین دسک، در شب قبل خبرگزاری‌های فرانسوی اعلام کردند پاول دوروف (Pavel Durov)، مدیرعامل تلگرام در فرودگاه لو بورژه دستگیری شده است. شایان ذکر است که دفتر پلیس ملی فرانسه (OFIM) که وظیفه جلوگیری از خشونت علیه خردسالان را دارد، چنین کاری کرده است.

شبکه فرانسوی TF1 اعلام کرد که OFIM در سال 2023 دوروف را به دلیل عدم نظارت بر تلگرام، در جرایمی مثل قاچاق مواد مخدر و تروریسم و کلاهبرداری همدست دانست. علاوه بر این یکی دیگر از جرایم او عدم همکاری با نیروی انتظامی است. شبکه TF1 به نقل از یک منبع گفت:

تخلفات بی‌شماری متوجه دوروف است و او هیچ کاری برای همکاری انجام نمی‌دهد. سال‌هاست که تلگرام، پلتفرم شماره یک برای جرایم سازمان‌یافته شده است.

به گزارش نوبیتکس، برخی منابع از آمدن‌ دوروف به فرانسه شگفت‌زده شدند، زیرا او می‌دانست که در این کشور تحت تعقیب است. شایان ذکر است که این بازداشت توسط رویترز نیز تایید شده‌ است.

در هر صورت انتشار این خبر باعث شد قیمت ارزهای اکوسیستم تون به شدت سقوط کند. برای مثال قیمت تون کوین حدود 15 درصد سقوط کرد. علاوه بر این قیمت نات کوین هم با سقوط شدیدی مواجه شد و حدود 15 درصد از ارزشش را از دست داد.

سقوط 15 درصدی نات کوین و تون کوین بعد از دستگیری پاول دوروف؛ ماجرا چیست؟
 نمودار یک ساعته قیمت تون کوین

افراد زیادی مثل ایلان ماسک از دوروف حمایت کردند. شبکه تون هم تاکید کرد که جامعه TON همچنان قوی است و مشکلی برای آن به وجود نمی‌آید. علاوه بر این بازی‌های تلگرامی با انتشار استیکر تلگرام حمایت خود از دوروف را نشان دادند.

سقوط 15 درصدی نات کوین و تون کوین بعد از دستگیری پاول دوروف؛ ماجرا چیست؟
 حمایت بازی‌های تلگرامی از پاول دوروف
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان