ترافیک ۴ کیلومتری خودروها در آزادراه تهران-شمال

این ترافیک حدود ۴ کیلومتر بود؛ دلیل بخش زیادی از این ترافیک پرداخت عوارض آزادراه از طریق کارت بانکی بود. برای این کار ۶ نفر با دستگاه پوز در بین خودروها اقدام به دریافت عوارض می‌کردند که مثلا ترافیک کاهش یابد.

در حالی تعطیلی چند روزه هفته آینده شرایط را برای افزایش سفرهای جاده‌ای مهیا کرده که هفته گذشته دریافت عوارض آزادراه تهران-شمال با کارت بانکی باعث ایجاد صف 4 کیلومتری خودروهای شده بود.
 
به گزارش خبرگزاری تسنیم، اواخر تیرماه امسال معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور از تخصیص 900 میلیارد تومان از محل مولدسازی دارایی‌ها به پروژه قطعه هفتم آزادراه اصفهان- شیراز خبر داده و گفته بود: از 29 آزادراه کشور اخذ عوارض در 25 آزادراه به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.
 
محمود ملازینل افزود: اخذ عوارض الکترونیکی وضعیت مطلوبی دارد، اما چالش‌های موجود ممکن است شرکت‌های سرمایه‌گذار در زمینه ساخت آزادراه‌ها را ناچار به اجرا نکردن عوارض الکترونیکی کند.
 
آزادراه تهران-شمال یکی از آزادراه‌هایی است که امکان پرداخت عوارض در آن به صورت الکترونیکی وجود دارد.
 
این در حالی است که هفته گذشته (چهارشنبه) مردم به دلیل پرداخت عوارض از طریق کارت بانکی با صف بیش از 4 کیلومتری در آزادراه مذکور ساعت‌ها معطل ماندند.
 
یکی از مسافرانی که از آزادراه تهران-شمال تردد داشته در این‌باره به تسنیم گفت: چهارشنبه گذشته در مسیر تهران به شمال با ترافیک بسیار سنگینی در ورودی آزادراه تهران-شمال مواجه شدیم.
 
وی ادامه داد: این ترافیک حدود 4 کیلومتر بود؛ دلیل بخش زیادی از این ترافیک پرداخت عوارض آزادراه از طریق کارت بانکی بود. برای این کار 6 نفر با دستگاه پوز در بین خودروها اقدام به دریافت عوارض می‌کردند که مثلا ترافیک کاهش یابد.
 
وی بیان کرد: مشخص نیست چرا در قطعات آزادراه تهران-شمال عوراض را از طریق کارت بانکی از مردم دریافت می‌کنند.
 
خبرنگار تسنیم برای پیگیری این موضوع با مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال تماس گرفت که نتیجه‌ای به‌دنبال نداشت.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان