ماهان شبکه ایرانیان

محمدحسن رحیمیان:

حرکت جهاد دانشگاهی همواره رو به رشد و تعالی بوده است

گروه حوزه‌های علمیه: تولیت مسجد مقدس جمکران با تبریک سال‌روز تاسیس جهاد دانشگاهی تاکید کرد: حرکت جهاد دانشگاهی همواره رو به رشد و تعالی بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران در حاشیه دیدار رئیس و مسؤلان جهاد دانشگاهی قم با وی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) با تبریک سال روز تاسیس جهاد دانشگاهی گفت: جهاد دانشگاهی یکی از یادگارهای ارزشمند امام راحل است که در طول حرکت خود همیشه حرکتی روبه رشد و متعالی را داشته است و در زمینه‎های بسیار ارزشمندی کشور را به سمت رشد و خودکفایی برده است.
تولیت مسجد مقدس جمکران بیان کرد: جای بسی خوشبختی است که مقام معظم رهبری نیز همواره بر فعالیت‎ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی نظر داشته و همیشه این حرکت را تایید و هدایت فرموده‌اند.

وی تصریح کرد: جهادگران این نهاد انقلابی در بسیاری از زمینه‎ها نوآوری‎های ارزشمندی را برای ارتقای توانمندی و افزایش خدمت‎رسانی نظام به مردم داشته‌اند.
وی گفت: جهاد دانشگاهی توانسته است با این ظرفیت، فعالیت‎های بسیار گسترده‎ای را در عرصه‎های مختلف علمی، فنی، فرهنگی و ارزشی انجام دهد یا در دست اقدام داشته باشد.

وی تاکید کرد: خدمات این نهاد در زمینه سلول‌های بنیادی، درمان ناباروری و همچنین عرصه‌های قرآنی قابل تقدیر است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان