در همایش محیط زیست در آموزه‌های رضوی؛

رساله عملیه محیط زیست رونمایی می‌شود

گروه حوزه‌های علمیه: رساله عملیه محیط زیست فردا ۱۰ شهریور در همایش محیط زیست در آموزه‌های رضوی در جمکران رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) محمودعلی رکنی، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قم امروز 9 شهریور در نشستی خبری با تشریح برنامه‌های محیط زیست در آموزه‌های رضوی از رونمایی از این رساله عملیه که با همکاری حوزه تدوین شده خبر داد.

وی با بیان اینکه در این همایش از کتاب 40 حدیث درباره محیط زیست نیز رونمایی می‌شود افزود: سومین جشنواره محیط زیست در آموزه‌های رضوی فردا با حضور شخصیت‌های استانی و حوزوی در مجتمع یاوران مهدی جمکران برگزار می‌شود و از آثار برتر ارسال شده به جشنواره تقدیر خواهد شد.

رکنی با بیان اینکه این جشنواره در رشته‌های مختلف هنری در 5 منطقه کشور از جمله قم فراخوان شده بود، به تعداد آثار اشاره کرد و گفت: در مجموع 878 اثر هنری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی همچنین با اشاره به محتوای رساله عملیه، اظهار کرد: این رساله بر مبنای استفتائاتی است که از تعدادی از مراجع معظم تقلید درباره محیط زیست صورت گرفته و برای نخستین بار چاپ شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم، قوانین محیط زیست، اراضی، حریم رودخانه‌ها، تکثیر حیات وحش‌، حقوق حیوانات، آلودگی آب و فاضلاب و حق‌آبه‌های زیست محیطی را از جمله سؤالات پرسیده شده در این رساله و پاسخ مراجع به آن برشمرد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان