ماهان شبکه ایرانیان

تزیین الویه لقمه ای با ۱۹ ایده شیک و دوست داشتنی

برای تزیین الویه لقمه ای و انواع فینگرفودهای آن شما می توانید در این بخش همراه ما باشید و با نمونه های جذاب و متنوع از این دیزاین ها آشنا شوید.

تزیین الویه لقمه ای با 19 ایده شیک و دوست داشتنی

تزیین الویه لقمه ای یکی از ایده های جذاب و متنوع سفره آرایی بوده که در این بخش می توانید با نمونه هایی از آن آشنا شوید. این نوع دیزاین ها شیک و لاکچری بوده و در ادامه با آن آشنا می شوید.

تزیین الویه لقمه ای

ایده های تزیین الویه لقمه ای:

یکی از ایده های غذایی برای سفره های پذیرایی شما در مهمانی ها، استفاده از الویه می باشد. شما می توانید در این بخش با نمونه های جدیدی از این دیزاین ها آشنا شوید و برای پذیرایی در مهمانی های خود از این نوع الویه ها ایده برداری کنید. تزیین الویه قالبی را نیز در لینک مشاهده نمایید.

دیزاین های الویه لقمه ای

برای اینکه سرو این غذا برای شما راحت تر باشد، شما می توانید آن را به صورت لقمه ای سرو کرده که هم راحت و آسان است و هم یک دیزاین شیک و جالب به سفره پذیرایی شما می دهد. شما می توانید با تنوعی ای ایده های سفره آرایی در این بخش این کار را انجام دهید و یک دیزاین شیک را تجربه کنید‌.

تزیین الویه لقمه ای برای مجلس

انواع الویه لقمه ای

دیزاین به روز الویه لقمه ای

 

روش دیزاین الویه لقمه ای:

برای این کار شما می توانید از نان باگت، نان تست و نان لواش استفاده کنید. با توجه به ایده های متنوع شما می توانید، به صورت گل، گرد و بیضی این نان ها را برش زده و الویه را روی آن سرو کرده و با استفاده از سبزی یا هویج رنده شده آن را تزیین کنید. در این صورت شما می توانید، انواعی از دیزاین های جالب و جدید و در عین حال شیک را تجربه کنید که برای سفره آرایی های شما گزینه مناسبی هستند.

دیزاین لاکچری الویه لقمه ای

چند دیزاین الویه لقمه ای

تزیین الویه لقمه ای سال

الویه لقمه ای تک نفره

الویه لقمه ای با نان

شما می توانید با استفاده از نخ های کنفی نیز یک دیزاین زیبا و جذاب برای این نوع الویه ها داشته باشید. برای این تزیین می توانید از خلال دندان و گوجه های گیلاسی نیز استفاده کنید. این یک دیزاین ساده و کاربردی بوده که می توانید با یک روش ارزان این دیزاین ها را داشته باشید.

با استفاده از ربان های زینتی نیز یک دیزاین جذاب داشته که بسیار متنوع و شیک هستند. با استفاده از گل های هویج و گوجه نیز یک دیزاین عالی برای روی این فینگر فودها داشته باشید. تزیین غذای دو نفره را نیز می توانید در لینک مشاهده کنید.

الویه لقمه ای با نان لواش

دیزاین متنوع الویه لقمه ای

دیزاین های الویه لقمه ای

الویه لقمه ای برای مجالس

الویه لقمه ای با نان گرد

دیزاین الویه لقمه ای با زیتون

الویه فینگرفودی

تزیین فینگرفود الویه:

یک ایده دیگر‌ برای سرو الویه ها نیز استفاده از کاپ های تک نفره است. الویه را درون ظرف های مورد نظر سرو کرده و روی آن را با استفاده از سس بپوشانید. در ادامه نیز روی سطح الویه را با استفاده از گوجه و دیگر سبزیجات دلخواه نیز تزیین کنید.

انواع فینگرفود الویه

انتخاب ظرف های تک نفره نیز کاملا سلیقه ای بوده و می توانید از ظرف های متنوعی برای دیزاین های خود استفاده نمایید. تزیین الویه را می توانید در این بخش مشاهده کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان