ماهان شبکه ایرانیان

اخطار سازمان هواپیمایی کشوری درباره سوء استفاده از شرایط غیرمترقبه

هرگونه اقدام سودجویانه مانند افزایش ناگهانی بهای بلیت، عدم تخصیص جا به مسافران دارای بلیت پرواز ابطال شده و فروش ظرفیت موجود در پروازها به مسافران جدید با مبالغ گرانتر و سایر اقداماتی که نشانگر سوء استفاده از شرایط حاضر به ضرر مسافر و به سود شرکت باشد، به دقت رصد می شود.

 سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از اخطار این سازمان به شرکت های هواپیمایی و عوامل فروش بلیت آنها در خصوص سوء استفاده از شرایط غیرمترقبه خبر داد.
 
به گزارش ایرنا، «جعفر یازرلو» اظهار داشت: در خصوص شرایط رسیدگی به امور مسافران در شرایط غیرمترقبه، سازمان هواپیمایی کشوری در اطلاعیه‌ای به شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی و عوامل فروش بلیت آنها اخطار داد، هرگونه اقدام سودجویانه مانند افزایش ناگهانی بهای بلیت، عدم تخصیص جا به مسافران دارای بلیت پرواز ابطال شده و فروش ظرفیت موجود در پروازها به مسافران جدید با مبالغ گرانتر و سایر اقداماتی که نشانگر سوء استفاده از شرایط حاضر به ضرر مسافر و به سود شرکت باشد، به دقت رصد می شود.
 
وی افزود: همچنین به‌هنگام دریافت شکایت از مسافر، ضمن تشکیل پرونده موضوع مورد بررسی کارشناسی قرار خواهد گرفت و پس از احراز تخلف ضمن برخورد قانونی در حیطه اختیارات سازمان، همه پرونده و مستندات مربوطه با تعیین وصف مجرمانه آن به دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 30 (ویژه فرودگاه های تهران) ارجاع خواهد شد.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان