ماهان شبکه ایرانیان

طرز تهیه سوپ گردو پرخاصیت در خانه

طرز تهیه سوپ گردو که یک سوپ ویژه است را می توانید در این بخش مطالعه کنید. این سوپ خواص زیادی داشته و با نحوه تهیه این سوپ ویژه در این بخش آشنا می شوید.

طرز تهیه سوپ گردو پرخاصیت در خانه

سوپ گردو یک سوپ زمستانی و پرخاصیت بوده که می توانید برای این فصل در نظر بگیرید. شما می توانید در این بخش با طرز تهیه سوپ گردو و نحوه آماده سازی این نوع سوپ نیز آشنا شوید.

سوپ گردو خانگی

طرز تهیه سوپ گردو:

برای آماده سازی این نوع سوپ باید ابتدا گردوی مرغوب تهیه کنید. در ادامه با نحوه تهیه این سوپ آشنا می شوید. طرز تهیه سوپ حریره و سوپ کنجد را می توانید در لینک مطالعه کنید.

مواد اولیه:

  • آب مرغ: 5 پیمانه
    پیازچه: 1 پیمانه
    سیر: 1 حبه
    جوز هندی: 1 دوم قاشق چای خوری
    گردو خرد شده: 1 پیمانه

مواد لازم کرم:

  • کره: 2 قاشق غذاخوری
    خامه: 100 گرم
    ارد: 2 قاشق سوپ خوری

مواد لازم رویه:

  • برگ گشنیز: به میزان لازم
    گردو خرد شده: به میزان لازم

رسپی سوپ گردو

نحوه تهیه سوپ گردو:

آب مرغ را درون ظرفی روی حرارت گذاشته و پیازچه، سیر، گردو خرد شده و جوز هندی را به آب مرغ افزوده و زمان دهید تا روی حرارت بجوشد. بعد از اینکه مواد به مدت 10 دقیقه روی حرارت جوشید، زمان دهید تا مواد کمی خنک شود.

مواد خنک شده خود را درون مخلوط کن ریخته و به خوبی میکس شود. برای آماده سازی کرم نیز باید کره را درون ظرفی ریخته و زمان دهید تا روی حرارت باز شود. آرد را به مواد خود اضافه کرده و درون کره تفت داده تا بوی خامی آن از بین برود. بهتر است تا آرد را با حرارت ملایم روی حرارت تفت داده تا نسوزد و بوی خامی آن از بین برود.

خامه را اضافه کرده و مرتب آن را هم بزنید. بعد از اینکه جوشید، مقداری جوز هندی را به آن اضافه کنید. ظرف خود را از روی حرارت برداشته و کرم آماده شده را باید به مواد خود اضافه نمایید. دوباره مواد را باید روی حرارت گذاشته و زمان دهید تا کمی روی حرارت بجوشد.

طرز تهیه سوپ گردو

حالا بعد از پخت نهایی می توانید، سوپ را درون ظرف مورد نظر سرو کرده و روی آن مقداری گشنیز خرد شده نیز بریزید. این سوپ خانگی طعم فوق العاده ای داشته و برای پذیرایی در مهمانی های شما نیز مناسب است‌.

شما در این بخش با طرز تهیه سوپ گردو ویژه و نحوه تهیه آن آشنا می شوید. این سوپ خانگی طعم فوق العاده ای داشته و برای کودک نیز یک گزینه مقوی خواهد بود. پوره کردن گردو در این سوپ موجب شده تا سوپ شما غلظت بیشتری داشته و به خوبی درون مواد شما روغن بیاندازد.

میزان استفاده از گردوها نیز دلخواه بوده و می توانید به میزان بیشتری نیز در این سوپ از گردو استفاده کنید. شما می توانید، انواع دیگری از سوپ ها را با استفاده از بادام و … نیز تهیه کرده که طعم فوق العاده ای دارد. این نوع سوپ ها خواص زیادی داشته و برای درمکاان بیماری و مقوری کردن بدن نیز تاثیر زیادی دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان