ماهان شبکه ایرانیان

شهرداری تهران: آتش‌سوزی در وسعت ۱۰ هزار متری در بازار آهن تهران رخ داده/ ارتفاع آتش به صدها متر به آسمان کشیده شده بود

محمدی با بیان اینکه محل حادثه انباری از مواد اشتعال‌زا از جمله سیلندرهای گاز، چسب‌های پولیکا و مصالح ساختمانی بود گفت: ارتفاع آتش به صدها متر به آسمان کشیده شده بود و آتش‌نشانان از ۶ جهت برای مهار این آتش‌سوزی گسترده وارد عملیات مهار شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: با تلاش آتش‌نشانان اکنون 80 درصد حجم آتش‌سوزی گسترده بازار آهن پایتخت تحت کنترل است.
 
به گزارش ایرنا، قدرت‌الله محمدی عصر شنبه درباره آخرین وضعیت آتش‌سوزی بازار آهن اظهار کرد: ساعت 14 و 7 دقیقه امروز آتش‌سوزی گسترده در بازار آهن در منطقه شادآباد به سامانه 125 اعلام و با توجه به وسعت حادثه 200 نفر از آتش‌نشانان از 11 ایستگاه با استفاده 50 دستگاه تانکر آبرسان و سایر خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی ادامه داد: آتش‌سوزی در وسعت 10 هزار متری در بازار آهن تهران رخ داده که به واسطه آن تعدادی از انبارها و مغازه‌های اطراف نیز دچار آتش‌سوزی شد.
 
محمدی با بیان اینکه محل حادثه انباری از مواد اشتعال‌زا از جمله سیلندرهای گاز، چسب‌های پولیکا و مصالح ساختمانی بود گفت: ارتفاع آتش به صدها متر به آسمان کشیده شده بود و آتش‌نشانان از 6 جهت برای مهار این آتش‌سوزی گسترده وارد عملیات مهار شدند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان